Осигурителния доход, върху който са внесени или дължими осигурителни вноски на служители с вече прекратено служебно или трудово правоотношение, се установява освен с данните предоставяни периодично от осигурителя в Национална агенция за приходите или с осигурителна книжка, и с документ по утвърден образец (УП 2), издаван от осигурителя.
Документът се заявява след входиране на докладна записка/молба в деловодството на Агенция по вписванията.
Заявлението се насочва към Дирекция „ФСДУС“ за изготвяне.
След изготвянето му в законовия срок за издаване, документът се получава лично от деловодството на Агенция по вписванията или по поща.
Услугата не се заплаща.
Молба за издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)
DOCX файл, 13,7 KB, качен на 17.03.2021