Проект BG05SFOP001-1.002-0004 „Надграждане на имотния регистър за интеграция с кадастралния регистър и предоставяне на допълнителни е-услуги” по процедура BG05SFOP001-1.002 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Приоритетни проекти в изпълнение на пътната карта за изпълнение на Стратегията за развитие на електронното управление в Република България за периода 2016-2020 г.“ с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Общата цел на проекта е Надграждане на Имотния регистър с цел подобряване на обслужването на гражданите, бизнеса и нотариусите, вътрешно интегриране на системите и въвеждане на нови електронни услуги.
Обща стойност на проекта:
1 500 000.00 лева, от които 1 275 000.00 са Европейско финансиране и 225 000.00 са национално съфинансиране.
Срок на изпълнение на проекта – 02.11.2016 г. – 31.12.2021 г.
Проектът се реализира с подкрепата на Европейския социален фонд и следва единните стандарти за изпълнение на дейности за информация и комуникация в Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
Проект Имотен регистър
PDF файл, 920,5 KB, качен на 11.07.2017
Допълнително споразумение към проект за надграждане на Имотен регистър
PDF файл, 684,9 KB, качен на 06.01.2021
Презентация заключителна пресконференция 30.12.2021 г.
PPTX файл, 172,6 KB, качен на 31.12.2021