Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
II. “Управление на човешките ресурси”
2.4 “Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”
BG 051PO002/08/2.4-02
Обща цел
Повишаване на квалификацията на служителите на Агенцията по вписванията и подобряване на процеса на управление на човешките ресурси с цел оптимизиране на работните процеси, създаване на силна мотивационна среда в рамките на АВ и предоставяне на по-добри услуги на гражданите и бизнеса.
Специфични цели
Повишаване на капацитета на служителите, заемащи ръководни длъжности в Агенцията по вписванията за изработване на политики за развитие на човешките ресурси и по-ефективното им управление.
Повишаване на ефективността и качеството на управлението на човешките ресурси и стимулиране на кариерното развитие на служителите.
Гарантиране на продължаващо обучение, представяно на служителите на Агенцията по вписванията.
Повишаване на капацитета на служителите на Агенцията по вписванията за предоставяне на по-качествени и по-прозрачни административни услуги на гражданите и бизнеса и оптимизиране на работните процеси.
Служители на Агенцията по вписванията (69 служителя обща администрация и 509 служителя Търговски и имотен регистър, в това число 91 длъжностни лица по регистрация)
Повишена ефективност и качеството на управление на човешките ресурси в Агенцията по вписванията чрез:
Повишена квалификация на служителите на Агенцията по вписванията чрез:
Период за изпълнение (15.07.2009г. - 15.12.2012г.)
Кратка информация за дейностите и очакваните резултати по проект „Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в АВ”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, като бенефициент по договора е Агенция по вписванията.
На 14.05.2012г. със заповед № РД-04-06/14.05.2012г. на Изпълнителния директор на Агенция по вписванията бе обявено класирането на участниците в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Създаване на електронен регистър, платформа за електронно обучение и разработване на програми и обучителни модули за он-лайн обучение”.
На първо място – „Сиела Норма” АД.
Предстои сключване на договор за изпълнение на следните дейности:
Очакваните резултати от изпълнението на поръчката са:
Срокът за изпълнение на поръчката е два месеца от сключването на договора.
Ръководител на проект: Диана Михайлова
e-mail: [email protected]
В изпълнение на договор, сключен на 17.07.2012г. между възложителя Агенция по вписванията и изпълнителя „Сиела Норма” АД с предмет : „Създаване на електронен регистър, платформа за електронно обучение и разработване на програми и обучителни модули за он-лайн обучение” изцяло се изпълниха следните дейности:
Резултатите от изпълнението са следните:
В изпълнение на дейност 10 и дейност 12 от проекта с решение № РД-04-23/16.10.2012г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията е открита обществена поръчка с предмет: „Техническо обезпечаване на публично представяне на програма за он-лайн обучение и заключителна конференция по проект “Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенция по вписванията”
Назначена е комисия за разглеждане, оценка и класиране на подадените оферти. Предстои сключване на договор за изпълнение на дейностите, включени в поръчката.
- Агенция по вписванията след представена обосновка поиска от УО на ОПАК удължаване на срока на договор КБ-08-24-6/15.07.2009г. по ОПАК, съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд с три месеца, считано от 15.12.2012г.
С анекс № 13 от 27.11.2012г. срокът на договор КБ-08-24-6/15.07.2009г. по ОПАК, съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд е удължен с три месеца.
Източник: Екип за управление на проекта
В изпълнение на дейност 2 от проекта екип от експерти разработиха доклад за преглед на политиките за управление на човешките ресурси в Агенцията по вписванията. Изготвен е Обобщен анализ и предложение за инкорпориране на съвременни европейски стандарти и практики за управление на човешките ресурси в политиката на Агенция по вписванията. Обобщеният анализ може да бъде намерен в подраздел „Документи”.
В изпълнение на дейност 3 от проекта в периода 14 – 17 февруари 2010 година бе проведено работно посещение в Център „Регистри и информационни системи”, гр. Талин, република Естония, Десетчленната работна група, съставена от служители на Агенция по вписванията., бе ръководена от г-н Анастас Георгиев – и. д. изпълнителен директор на АВ. В периода 15 – 18 март 2010 година бе проведено работно посещение в Институт по регистри и нотариуси към Министерство на правосъдието в гр. Лисабон, Република Португалия, от 7 служители на Агенцията с ръководител г-н Момчил Иванов – главен секретар. За обмяната на опит с подобни на Агенция по вписвнаията структури и проучване на добрите практики за управление на човешките ресурси е изготвен доклад, който може да бъде намерен в подраздел „Документи”.
В изпълнение на дейност 2 от проекта, на 9 февруари 2012 г. в Агенция по вписванията бе проведена работна среща за обсъждане на изготвения „Обобщен анализ и предложения за инкорпориране на съвременните европейски стандарти за управление на човешките ресурси в политиката на Агенцията” и на направените предложения за политика за развитие на човешките ресурси в АВ 2009 – 2014 г.
Агенция по вписванията проведе публично представяне на програмите за он-лайн обучения пред служителите на Агенция по вписванията по проект „Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в агенция по вписванията”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
Публичното представяне се проведе на 15.02.2013г. и 16.02.2013г. в хотел Аугуста, гр.Хисаря. В събитието взеха участие служители на Агенция по вписванията от всички структурни звена. Представени бяха платформата за електронно обучение на служителите, програмата и обучителните модули за он-лайн обучения на новопостъпилите служители, програмата и обучителните модули за он-лайн обучения за работа със специализиран софтуер и програмата и обучителните модули за он-лайн обучения за превенция и конфликт на интереси на служителите, работещи в сферата на обществените поръчки и вземащи участие в процедура за възлагане.
Агенция по вписванията представи на заключителна пресконференция, която се проведе от 28.02.2013г. до 02.03.2013г. в хотел „Св. Никола”, гр.Сандански по проект „Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в агенция по вписванията”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд резултатите от окончателно изпълнените дейности на проекта.
На конференцията беше представена политиката за управление на човешките ресурси. Представени бяха резултатите от проведените специализирани обучения на служители на Агенция по вписванията по английски език и IT обучения, както и предприетите действия за устойчивост на резултатите от проекта.
Доклад за работно посещение в Естония и Португалия
PDF файл, 528,7 KB, качен на 28.04.2010
Листовка за очакваните резултати
PDF файл, 4,9 MB, качен на 28.04.2010
Обобщен анализ и предложения
PDF файл, 1,3 MB, качен на 28.04.2010
Политика за развитие на човешките ресурси
PDF файл, 649,1 KB, качен на 28.04.2010