Проектът „Подобряване на професионалната компетентност и ефективност на служителите в Агенция по вписванията чрез обучения по информационни технологии и административно-правно обслужване„се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор № А13-22-9 от 17.04.2014 г.
Приоритетна ос
II. “Управление на човешките ресурси”
Подприоритет
2.2 “Компетентна и ефективна държавна администрация”
Бюджетна линия
BG 051PO002/13/2.2-13
Обща сума на проекта
89 569,30 лв. (с ДДС)
Цели
Обща цел - надграждане на усилията за повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от централната и областните администрации чрез целенасочени обучения.
Специфични цели - подобряване на професионалните компетентности и ефективност на служителите на дирекция „Информационно обслужване и технологии” в Агенция по вписванията чрез специализирани обучения по информационни технологии, пряко обвързани със специфичната им дейност.
Подобряване на професионалните компетентности и ефективност на служителите от отдел „Административно-правно обслужване” на Агенция по вписванията чрез обучения по търговско право на Европейския съюз и обучения за професионално развитие от Институт за публична администрация (ИПА).
Целева група
Служители на дирекция „Информационно обслужване и технологии”
Служители от отдел „Административно-правно обслужване”
Дейности
Дейност 1: Провеждане на специализирани обучения по информационни технологии
Дейност 2: Провеждане на обучение по Търговско право на ЕС
Дейност 3: Провеждане на обучения от Институт за публична администрация (ИПА)
Дейност 4: Дейности за информация и публичност
Очаквани резултати
Дейност 1
Проведени 9 обучения по информационни технологии за служителите от дирекция „Информационно обслужване и технологии”
Обучени 26 служители от дирекция „Информационно обслужване и технологии”
Обучени 26 служители от дирекция „Информационно обслужване и технологии”, които успешно преминават обученията с получаване на сертификат
Дейност 2
Проведен 1 курс по търговско право на ЕС на служители от отдел „Административно-правно обслужване”
Обучени 12 служители от отдел „Административно-правно обслужване” по търговско право на ЕС
Обучени 12 служители от отдел „Административно-правно обслужване” по търговско право на ЕС, които успешно преминават обучението с получаване на сертификат
Дейност 3
Проведени 4 обучения по програмите на ИПА
Обучени 40 служители от отдел „Административно-правно обслужване” по програмите на ИПА
40 служители от отдел „Административно-правно обслужване” успешно преминали обучение за професионално развитие по програмите на ИПА с получаване на сертификат
Дейност 4
Изготвени банери, популяризиращи проекта – 5 броя
Публикувана информация за проекта на интернет страницата на Агенция по вписванията – 2 броя