Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”
3.1 “Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”
BG 051PO002/11/3.1-06
Обща цел
Подобряване на ефективността на работата на Агенция по вписванията чрез развитие на информационната система на Търговския регистър.
Специфични цели
Дейност 1: Организация и управление на проекта
Дейност 2: Извършване на анализ на текущото състояние на информационната система на търговския регистър, степента на съответствие на предлаганата функционалност с изискванията на законодателството и изготвяне на техническо задание за развитие и оптимизиране на информационната система на търговския регистър
Дейност 3: Усъвършенстване и надграждане на информационната система на търговския регистър и адаптиране към изискванията на българското законодателство
Поддейност 3.1 „Разширяване на функционалността на раздел „Несъстоятелност”
Поддейност 3.3 „ Разширяване на функционалността за обмен на данни с абонати на информационната система на търговския регистър
Поддейност 3.5 „Създаване на англоезичен публичен интерфейс на търговския регистър”
Поддейност 3.6 „Разширяване на съществуващата функционалност, чрез възможност за идентификация в публичната част за започнати производства по преобразуване
Поддейност 3.7 „Създаване на нова функционалност за констатиране на административни нарушения и налагане на административни наказания”
Поддейност 3.8 „Осигуряване на свързаност и автоматизиран обмен на данни между информационните системи на Търговския регистър и Имотния регистър
Поддейност 3.9 „Разработване на нови справки и филтри”
Поддейност 3.10 „Оптимизиране на качествените параметри на информационната система на Търговския регистър”
Поддейност 3.11 „Доставка, конфигуриране, инсталация и тестване на сървъри за информационната система на Търговския регистър”
Поддейност 3.12 „ Разработване на съдържание на брошура за работа с информационната система на Търговския регистър”
Поддейност 3.13 „ Провеждане на обучение на администратори на информационната система на Търговския регистър
Дейност 4: Разработване на ръководство за постановяване на откази за вписване в Търговския регистър
Дейност 5: Провеждане на обучения на ДЛР и деловодители от Агенция по вписванията за работа с внедрената нова функционалност на информационната система на Търговския регистър и ползване на разработеното ръководство за постановяване на откази за вписване
Дейност 6: Информация и публичност
Дейност 7: Одит на проекта
Подобряване на ефективността на работата на Агенция по вписванията чрез развитие на информационната система на Търговския регистър чрез:
18 месеца (17 февруари 2012 – 17 август 2013)