Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”
3.2 “Стандартна информационно-комуникативна среда и оперативна съвместимост”
BG 051PO002/14/3.2-06
499 249,20 лв. (с ДДС)
Обща цел: Повишаване на качеството на административното обслужване на гражданите и подобряване на взаимодействието между доставчиците на административни услуги във връзка със създаването, актуализирането и използването на Регистъра на имуществените отношения на съпрузите (РИОС).
Специфични цели:
Специфична цел 1: Улесняване на достъпа на гражданите до предлаганите услуги;
Специфична цел 2: Подобряване на процесите на взаимодействие между доставчиците на административни услуги чрез постигане на технологична съвместимост;
Специфична цел 3: Повишаване нивото на оперативна съвместимост на информационната среда на РИОС чрез надграждането му и създаване на предпоставки за автоматичен обмен на данни между администрациите и между регистрите;
Специфична цел 4: Повишаване на качеството на съдържащите се в регистъра данни.
В резултат на дейност 1 „Анализ и проектиране“ ще бъде:
В резултат на дейност 2 „Софтуерна разработка“ ще бъдат:
В резултат на дейност 3 „Одит“ ще бъде извършен одит за правилното изразходване на финансовите средства по проекта; Изготвен финансов одиторски доклад за изпълнението на проекта; Осигурена прозрачност и отчетност на проекта.
В резултат на дейност 4 „Информация и публичност“ ще се повиши информираността на гражданите относно целите на проекта, като бъде:
В резултат на дейност 5 „Управление на проекта“ е сформиран екип от експерти, които да ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Управляващия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
9 месеца (25 август 2014 г. – 25 май 2015 г.)