Агенцията по вписванията води и поддържа Регистър Булстат като единен национален административен регистър и осъществява дейности по вписванията в него, както и издаването на справки и удостоверения за вписаните обстоятелства.
Информацията в регистър БУЛСТАТ се съхранява в единна информационна система, която поддържа национална база данни. За всяко лице, подлежащо на вписване в регистъра, се води дело в електронна форма. В делото се прилагат заявленията, документите, удостоверяващи вписаните обстоятелства, и други документи.
Заявленията за вписване на обстоятелства в регистър БУЛСТАТ и приложенията към тях, се подават по електронен път или на хартиен носител в службите по регистрация на Агенцията по вписванията, намиращи се в седалищата на окръжните съдилища.
Към сайта на Регистър БУЛСТАТ
Приемно време
София - от 09:00 ч. до 17:30 ч.
Всички останали градове - от 08:30 ч. до 17:00 ч.
Заявленията за вписване на обстоятелства се подават в 7-дневен срок от възникване на задължението.
Всеки може да иска писмени справки за вписани обстоятелства по чл. 8, ал. 1 срещу заплащане на държавна такса.
Регистър БУЛСТАТ предоставя уеб услуга за извличане на актуално състояние на субект на БУЛСТАТ по код на БУЛСТАТ или по фирмено дело.
Подаване на молби и възстановяване на надвнесени или неправилно внесени държавни такси по сметка на Агенция по вписванията към реситър БУЛСТАТ.
Безплатен достъп до информация - справка по номер на заявление за вписване на обстоятелства, ценоразпис, справка за субект на БУЛСТАТ.
Преводи и вноски на каса по сметките на АВ могат да се извършват в офисите на всички Търговски банки на територията на страната или в офисите на Агенцията.
Годишни статистики на регистър БУЛСТАТ.