Услугата за „Автоматизирано известяване от Имотен регистър на посочена електронна поща (e-mail)“ може да заявите на гише в Службите по вписвания.
Информационната услуга, представлява възможност за получаване на уведомителни кратки текстови съобщения при вписвания, отбелязвания и заличавания в книгите за вписване, отказите и постановените по тях определения на окръжния съд, издаването на заверен препис и отказ за издаване на заверен препис и корекция на запис в информационната система, за физическо лице/юридическо лице с ЕИК/ чуждестранно лице с ЛНЧ на посочен е-mail адрес.
Потребител може да бъде всяко физическо дееспособно лице, което желае регистрация за услугата. Използването на услугата се заявява посредством подаване заявление по образец, на хартиен носител пред служител в Служба по вписванията. Услугата се заявява лично или чрез упълномощено лице с изрично нотариално заверено пълномощно.
При регистрацията се попълва следната персонална информация за потребителя:
Услугата за „Автоматизирано известяване от Имотен регистър на посочена електронна поща (e-mail)“ е безплатна.
Общи условия
PDF файл, 710,7 KB, качен на 31.05.2019
Заявление за регистрация на e-mail Абонамент
PDF файл, 174,1 KB, качен на 31.05.2019
Заявление за промяна на e-mail Абонамент
PDF файл, 204,1 KB, качен на 31.05.2019
Заявление за деактивация на e-mail Абонамент
PDF файл, 110,7 KB, качен на 31.05.2019