Дата на създаване на преписката: 3 Авг. 2018
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 16 Авг. 2018
Предмет на поръчката: „Привеждане на подзаконовата уредба и вътрешните правила в съответствие с практиката и нормативната рамка в областта на е-управление“ по Дейност 1 със същото наименование по проект BG05SFOP001-1.002-0004 „Надграждане на имотния регистър за интеграция с кадастралния регистър и предоставяне на допълнителни е-услуги“, процедура № BG05SFOP001-1.002 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Приоритетни проекти в изпълнение на пътната карта за изпълнение на Стратегията за развитие на електронното управление в Република България за периода 2016-2020 г.“ с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
Съобщение за събиране на оферти pdf файл, 626,9 KB, качено на 03.08.2018
Техническа спецификация pdf файл, 478,3 KB, качено на 03.08.2018
Изисквания pdf файл, 524,4 KB, качено на 03.08.2018
Методика pdf файл, 383,3 KB, качено на 03.08.2018
Проект на договор pdf файл, 565,7 KB, качено на 03.08.2018
Протокол от разглеждане на офертата pdf файл, 1,4 MB, качено на 01.10.2018
Договор №93-00-122/18.10.2018 г. с "Адванст бизнес консултинг" ООД pdf файл, 15,2 MB, качено на 19.10.2018