Дата на създаване на преписката: 22 Юни 2020
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 29 Юни 2020
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по вписванията - вътрешен конкурентен избор по рамково споразумение на ЦОП №СПОР-5/02.06.2020 г.
Прогнозна стойност: 180 000,00 лв.
№ 2055 в СЕВОП
Отваряне на ценовите оферти: 07.07.2020 г., 10:00 ч.
Обявление за възложена поръчка: към РОП; към ОВЕС
Покана pdf файл, 3,6 MB, качено на 22.06.2020
Проект на договор doc файл, 174,0 KB, качено на 22.06.2020
Адреси doc файл, 261,5 KB, качено на 22.06.2020
Образец на ценово предложение xlsx файл, 17,4 KB, качено на 22.06.2020
Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 7 ЗОП doc файл, 27,0 KB, качено на 22.06.2020
Съобщение за отваряне на ценовите оферти doc файл, 22,0 KB, качено на 02.07.2020
Доклад, утвърден на 09.07.2020 г. pdf файл, 4,5 MB, качено на 09.07.2020
Ценова оферта канцеларски - Кооперация "Панда" xlsx файл, 18,3 KB, качено на 13.07.2020
Ценова оферта канцеларски - "Офис консумативи" ООД xlsx файл, 10,2 KB, качено на 13.07.2020
Ценова оферта канцеларски - Роел-98 ООД xlsx файл, 10,3 KB, качено на 13.07.2020
Решение №РД-04-11/09.07.2020 г. за определяне на изпълнител pdf файл, 431,9 KB, качено на 09.07.2020
Договор №93-00-106 от 06.08.2020 г. с "Офис Консумативи" ООД pdf файл, 2,6 MB, качено на 06.08.2020
Обявление за възложена поръчка pdf файл, 488,8 KB, качено на 11.08.2020
Обявление за приключил договор pdf файл, 363,1 KB, качено на 14.09.2022