Върни се горе

 

ОБЯВЛЕНИЕ

Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

С оглед гореизложеното, Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със заповед № РД-01-962/15.10.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 2 (две) щатни бройки за длъжността:

СТАРШИ ЕКСПЕРТ

            в отдел „Човешки ресурси и канцелария“, Дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“ в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.

                Минималните изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията са:

  • Минимална степен на завършено образование, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/ - висше;
  • Образователно квалификационна степен: бакалавър;
  • Професионално направление: социални, стопански и правни науки;
  • Професионален опит: не по – малко от 2 /две/ години, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;

и/или минимален придобит ранг: IV младши

 

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:        

  • аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
  • умение за работа в екип;
  • познаване на нормативната уредба, свързана с изпълнението на длъжността, както и подзаконовите нормативни актове и др. касаещи дейността на дирекцията;
  • познаване на вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствения правилник на Агенция по вписванията;
  • умения да организира собствената си работа;
  • лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
  • компютърна грамотност – MS Word, MS Excel.

 

          Кратко описание на длъжността:

  • Организира и участва в провеждането на конкурси по реда на Закона за държавния служител, Кодекса на труда и подзаконовите нормативни актове.
  • Изготвя проектите на актовете за възникване, изменение и прекратяване на служебните правоотношения.
  • Изготвя трудовите договори, допълнителните споразумения към трудовите договори, заповедите за изменения на индивидуалните заплати и заповедите за прекратяване на трудовите правоотношения.
  • Подпомага директора на дирекция и началник отдела при разработването и актуализирането на длъжностните и поименните щатни разписания на Агенция по вписванията.
  • Участва в организацията на оценяването на служителите чрез въвеждането и прилагането на система за оценка на изпълнението на длъжността, заплащането и израстването в кариерата на държавната администрация.

 

Ние предлагаме:

  • Атрактивно възнаграждение - Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е 1800 лв. /хиляда и осемстотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Максималната индивидуална месечна заплата за длъжността е до 2800 лв. /две хиляди и осемстотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването.
  • Работно място в екип от юристи и експерти на Агенция по вписванията;
  • Високо технологична и бързо развиваща се работна среда;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Допълнителен  платен годишен отпуск;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по-горе, можете да станете ценна част от екипа на Агенция по вписванията.

 

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  •  Заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  •  Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  •  Автобиография;
  •  Копие от диплома за висше образование;
  •  Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, в случай, че има такава;
  •  Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, в случай, че има такъв (професионалният опит, в случай, че кандидатът притежава такъв, се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  Копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 25.10.2025 г. вкл.:

  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа, съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.
  • или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес [email protected], като прикачените файлове следва да бъдат в размер до 5 МВ.

           

              Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.

 

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.