ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“ – ПО ЗАМЕСТВАНЕ В ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ДЕЛОВОДСТВО“
Основни задължения:
Урежда и съгласува протоколни и делови срещи на ръководството на Агенцията.
Координира и изготвя програмата на изпълнителния директор, заместник изпълнителния директор и главния секретар при пътувания извън страната.
Изготвя необходимите документи за задгранични командировки на ръководството и на служителите в Агенцията.
Поддържа протоколната кореспонденция на изпълнителния директор.
Организиране и осигуряване протоколното провеждане на пресконференции, семинари, работни срещи, брифинги и изявления на изпълнителния директор, неговия заместник, както и на експерти по конкретни теми.
Поддържане и осъществяване на постоянна връзка с медиите и предоставяне на исканата от тях публична информация, засягаща работата на Агенция по вписванията
Координира и осъществява публични кампании за предварително представяне на изготвени от Агенцията проекти на нормативни актове, конкретни действия и постигнати резултати в изпълнение на политиката на Агенцията.
Предоставя публична информация, координира и реализира политиката на прозрачност и откритост на Агенцията;
Инициира, координира и осъществява публичните изяви на председателя, на заместник-председателите и на служители на Агенцията;
Извършва мониторинг и анализира публикации в средствата за масово осведомяване и на общественото мнение за дейността на Агенцията;
Планира, организира и координира социологически проучвания на общественото мнение и за установяване на обществени нагласи спрямо провежданата политика от Агенцията;
Анализира осъществяването на информационната политика и оценява нейната ефективност;
Изготвя предложения и подава информация за актуализиране на сайта на Агенцията.
При изпълнение на преките си задължения да спазва изискванията на регламент GDPR (Регламент за защита на личните данни /EU 2016/679 – GDPR/ на Европейския парламент от 27 април 2016 г.).
Изисквания:
образование: висше;
степен на образование: ОКС- Бакалавър;
професионален опит: не по – малко от 2 години;
или минимален ранг за заемане на длъжността – IV-ти младши.
Специфични изисквания:
кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Познаване на нормативната уредба, свързана с изпълнението на длъжността, както и подзаконовите нормативни актове и др. касаещи дейността на дирекцията;
· Познаване на вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствен правилник на Агенция по вписванията;
· Умения да организира собствената си работа;
· Лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
Дигитална компетентност – MS Word, MS Excel, работа с правно-информационните системи, работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи, свързани с работата на отдела
Ние предлагаме:
Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
Атрактивно възнаграждение – Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е до 2147 /две хиляди сто четиридесет и седем/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
Допълнителен платен годишен отпуск за работа, при ненормиран работен ден;
Средства за представително облекло;
Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.
Защо да изберете Агенция по вписванията?
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършестване, растеж и постигане на високи екипни резултати;
Социално отговорна администрация;
Администрация, която цени квалифицираните, амбициозените и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда.
Високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани.
Необходими документи за кандидатстване:
заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
автобиография;
копие от диплома за висше образование;
копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
копия от други документи по преценка на кандидата.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Място и срок за кандидатстване:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 17:30 часа на10.02.2023 г. вкл.:
Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство.
Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].