О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция по вписванията е администрация към министъра на правосъдието, създадена на 31 юли 2004 год. с приемането на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър.
Мисията на Агенцията по вписвания /наричана по – долу за краткост Агенцията/ е да удовлетвори високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.
Към днешна дата в Агенцията работят 594 служители, разпределени респективно в обща и специализирана администрация.
Ние от дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“, водени от желанието си да предоставяме възможно най-доброто административно обслужване, търсим ново попълнение към нашия екип за длъжността „младши експерт“.
При нас ще получите сигурност, възможност за кариерно развитие и ще придобиете разнообразни нови знания и умения.
С оглед гореизложеното, Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със заповед № РД-01-403/29.06.2022 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността:
МЛАДШИ ЕКСПЕРТ
в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“ в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.
Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
или
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Предпочитана професионална област, в която е придобито образованието: хуманитарни науки; социални, стопански и правни науки;
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 11.07.2022 г. вкл.
Кратко описание на длъжността: Съгласно утвърдената длъжностна характеристика за длъжността: Младши експерт в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“ в Агенция по вписванията, служителят, заемащ горепосочената длъжност: Организира и участва в провеждането на конкурси по реда на Закона за държавния служител, Кодекса на труда и подзаконовите нормативни актове; Изготвя проектите на актовете за възникване, изменение и прекратяване на служебните правоотношения; Изготвя трудовите договори, допълнителните споразумения към трудовите договори, заповедите за изменения на индивидуалните заплати и заповедите за прекратяване на трудовите правоотношения; Участва в организацията по оценяването на служителите чрез въвеждането и прилагането на система за оценка на изпълнението на длъжността, заплащането и израстването в кариерата на държавната администрация; Участва в организирането на курсовете за професионална и езикова квалификация и в изготвянето на Годишен план за обучение на служителите в Агенция по вписванията; Изпълнява функциите на орган по безопасност и здраве в Агенцията по вписванията; Въвежда данни в системата за автоматично управление на човешките ресурси за новоназначени, преназначени и прекратени служители, поддържа и актуализира съществуващите бази данни; Систематизира и обобщава в табличен вид (във формат – excel) информация и справки, необходими за обезпечаване надлежното и в съответствие със законоустановените процедурен ред и срокове изпълнение на нормативно регламентираните задължения по управлението и администрирането на човешките ресурси в Агенцията; Вписва данни за структури в Административния регистър на Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА); Участва в процесите по организиране повишаването в държавна служба на държавните служители при и условията на НУРОИСДА, както по увеличаване на индивидуалните трудови възнаграждения на служителите, при условията и по реда на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация; Изпълнява други задачи, възложени от началника на отдела и директора на дирекция „ПОЧРД”; При необходимост, подпомага служителите от отдела при организирането на документооборота и съхранението на документите – приемане, както от служители на АВ, така и от граждани - на предложения, сигнали, жалби и молби, регистриране, насочване, оформяне, класиране, систематизиране, архивиране и съхраняване на постъпилите документи; При необходимост, подпомага извършването на деловодното обслужване на Агенцията по вписванията и организира кореспонденцията, предназначена за ръководството, както и обезпечаването на комуникацията на изпълнителния директор и главния секретар на АВ със служители и външни посетители по телефон, факс, имейл.
Ще бъдете на крачка от другите кандидати ако:
Ние предлагаме:
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса doc файл, 62,5 KB, качено на 18.07.2022
СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ ДО ИНТЕРВЮ doc файл, 45,0 KB, качено на 10.08.2022
Окончателни резултати doc файл, 43,0 KB, качено на 12.08.2022
Срок за подаване на документи 11.07.2022 г., включително.