О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция по вписванията е администрация към министъра на правосъдието. Създадена е на 31 юли 2004 г. с приемането на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър. Ние администрираме ключови за Република България регистри, които оказват значително влияние върху гражданския и стопанския живот в страната.
Мисията на администрацията е да удовлетвори високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.
Към днешна дата в Агенцията работят 594 служители, разпределени съответно в обща и специализирана администрация.
С оглед гореизложеното, водена от желанието си да предоставя възможно най-доброто административно обслужване на гражданите, Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със заповед № РД-01-516/04.06.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността: „главен експерт“ в Звено „Сигурност на информацията“ в Агенция по вписванията.
Минималните изисквания, за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията са, както следва:
· образование: висше;
· степен на образование: ОКС – бакалавър;
· професионален опит: не по – малко от 3 години;
· или минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши.
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
· кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
· Съгласно чл. 24, от ЗЗКИ, във връзка чл. 21 от ЗЗКИ „служителите в административните звена по сигурносттта на информацията“ следва да притежава достъп до класифицирана информация с ниво на класификация „Секретно”. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения.
· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
· Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
· Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от звеното.
· Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 19.06.2025 г. вкл.:
Съгласно утвърдената длъжностна характеристика за „главен експерт“ в Звено „Сигурност на информацията“ в Агенция по вписванията, основните задачи/ задължения, свързани с изпълнение на длъжността са, както следва: Завежда регистратура за класифицирана информация съгласно чл. 60, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация; Съхранява списъците на служителите, допуснати до работа с материали, съдържащи класифицирана информация (приложение № 1); Отговаря за наличността, правилното отчитане, завеждане, съхранение, приемане, използване и събиране на материалите, представляващи класифицирана информация; Следи за сроковете за защита на класифицираната информация и докладва на служителя по сигурността на информацията за изтичането им; Организира своевременно предаване в архива на материалите с премахнато ниво на класификация; Предлага на служителя по сигурността на информацията конкретни мерки за отстраняване на съществуващи слабости и нарушения и участва в организирането и провеждането на съвещания, профилактични и други мероприятия, отнасящи се до подобряването на работата за защита на класифицираната информация; Периодично проверява наличността и начина на съхраняване на материалите, съдържащи класифицираната информация, при установяване на слабости и нарушения докладва писмено на служителя по сигурността на информацията и на ръководителя на организационната единица и др.
Ние предлагаме:
Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по- горе, можете да станете ценна част от екипа на Агенция по вписванията.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.