О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА
ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“
В ОТДЕЛ „УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА“
В ДИРЕКЦИЯ „ФИНАНСОВО-СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА“
Основни задължения:
Проучва нуждите на централно управление и териториалните структури на Агенцията от недвижими имоти – държавна или общинска собственост, за осъществяване на тяхната дейност, инициира процедури за предоставяне и подготвя необходимите документи по Закона за държавната собственост и правилника за прилагането му;
Организира и осигурява необходимите документи за съставяне на нови актове за държавна собственост при влязла в сила нова кадастрална карта и следи за своевременното им актуализиране;
Създава и поддържа в актуално състояние регистър на имотите и досиета на имотите, предоставени за управление на агенцията;
Организира и осъществява контрол за законосъобразно и ефективно ползване и управление на недвижимите имоти и движимите вещи, предоставени на Агенцията;
Планира, организира и контролира капиталовите разходи и строително-ремонтните дейности в съответствие с инвестиционната политика на Агенцията;
Организира застраховането на недвижимите имоти и движимите вещи;
Планира и участва в процедурите за възлагане на обществени поръчки, свързани с услуги, ремонти, снабдяване с канцеларски материали, консумативи, резервни части, офис обзавеждане и др;
Осъществява пазарни проучвания за цените на влаганите материали, резервни части, консумативи, мебели и др.;
Планира и отговаря за материално-техническото снабдяване, съхранението, стопанисването, използването и отчитането на материалните активи, за тяхното ефективно използване, както и за предотвратяване на разхищения;
Организира транспортното обслужване в ЦУ на Агенцията и планира, организира и отчита техническите прегледи и поддръжката и ремонтите на автомобилния парк и разходите на горивата;
Организира поддържането на централната сграда на Агенцията и помещенията в състояние, отговарящо на нормативните изисквания за експлоатация;
Организира и контролира почистването и санитарно-хигиенните условия в сградите и прилежащите външни райони, съгласно правилата и нормите на производствената хигиена и противопожарната безопасност и охрана;
Осъществява текущ контрол по изпълнение на договорите, свързани с дейността на отдела, следи за спазване на сроковете, условията и качеството на изпълнението;
Изготвя анализи, становища, количествено-стойностни сметки и технически спецификации, свързани с провежданите в Агенцията обществени поръчки;
Изготвя ежемесечни справки, отчети, становища и следи отчитането на стопанските разходи.
Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
или
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 09.03.2023 г. вкл.
Кратко описание на длъжността: Съгласно утвърдената длъжностна характеристика за длъжността: старши експерт в отдел „Управление на собствеността“ в дирекция „Финансово – стопански дейности и управление на собствеността“ в Агенция по вписванията, служителят, заемащ горепосочената длъжност: Изготвя становища, докладни записки, писма и др. документи по въпроси, свързани със строително-монтажните работи / ремонтни дейности на сградния фонд и автомобилния парк; Обработва предложения за ремонти на сградния фонд, постъпили при необходимост и др.; Участва в изготвянето на технически и финансови предложения за извършване на ремонтни строително-монтажни работи, придобиване на материални активи и извършване на услуги от бюджета на Агенцията по вписванията.; Осъществява текущ контрол при изпълнение на строителни и монтажни работи и участва в организирането на текущи ремонти.; Организира и участва във фактическото приемане и предаване на предоставените за управление на Агенцията имоти.; Участва в инвентаризации на активите на Агенция по вписванията и др.
Ще бъдете на крачка от другите кандидати ако:
- Имате административен и дигитален опит в работа, при изготвянето на справки в MS Excel, както и опит при работа с единна електронна деловодна система.
Ние предлагаме:
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса doc файл, 55,0 KB, качено на 16.03.2023