ОБ Я В Л Е Н И Е
ЗА
ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ“
В ОТДЕЛ „АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ“, ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛУЖБАНЕ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ДЕЛОВОДСТВО“
В ОТДЕЛ „АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ“, ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛУЖБАНЕ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ДЕЛОВОДСТВО“
Основни задължения:
Участва в дейността по организиране, провеждане и възлагане на обществени поръчки. Участва в подготовката на информация за планираните обществени поръчки през годината. Участва в изготвянето на годишен план на обществените поръчки на Агенция по вписванията.
Участва в обработката и обобщаването на заявките за планиране и провеждане на процедури.
Участва в организацията по откриване на процедури за възлагане на обществени поръчки. Подготвя документации за възлагане на обществени поръчки след изготвяне на задание от заявителя.
Участва в процеса на предоставяне на документации на заинтересовани лица.
Изготвя проекти на заповеди за назначаване на комисии.
Участва в комисии за разглеждане, оценка и класиране на офертите.
Подготвя проекти на решения и проекти на договори във връзка с процедурите за възлагане на обществени поръчки.
Участва в процеса на изготвянето и съхраняването на цялата документация по проведените процедури за възлагане на обществени поръчки, заявени от ръководителите на административни звена в АВ.
Участва в процеса на подготовката и изпращането на информация, свързана с възлагането на обществените поръчки до Агенцията за обществени поръчки, съгласно Закона за обществените поръчки и Правилник за прилагането му.
Осъществява правна правната помощ на изпълнителния директор и на административните звена на Агенцията с оглед законосъобразното осъществяване на техните функции, като дава мотивирани становища по правни въпроси.
Изисквания:
образование: висше – юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
степен на образование: ОКС – магистър;
професионален опит: не по – малко от 3 години
или минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.
Специфични изисквания:
кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
познаване на нормативната уредба, свързана с изпълнението на длъжността, както и подзаконовите нормативни актове и др. касаещи дейността на дирекцията;
познаване на вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствения правилник на Агенция по вписванията;
умения да организира собствената си работа;
лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, работа с правен софтуер.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
Ние предлагаме:
Работно място в сплотен екип от юристи и експерти на Агенция по вписванията;
Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
Възможност за участие в консултативния съвет към Агенция по вписванията и междуведомствени работни групи за идентифициране, разглеждане, анализ и даване на предложения за разрешаване на актуални проблеми свързани с дейността на Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ, както и по създаването на имотен регистър;
Атрактивно възнаграждение – Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е 2 000.00 лв. /две хиляди/, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
Допълнителен платен годишен отпуск за работа, при ненормиран работен ден;
Средства за представително облекло;
Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.
Защо да изберете Агенция по вписванията?
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършестване, растеж и постигане на високи екипни резултати;
Социално отговорна администрация;
Администрация, която цени квалифицираните, амбициозените и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда.
Високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани.
Администрация, където юрист може да развива и надгражда знанията си и практическия си опит в много сфери на правото – облигационно, административно, вещно, търговско и др.
Необходими документи за кандидатстване:
заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
автобиография;
копие от диплома за висше юридическо образование;
копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
копия от други документи по преценка на кандидата.
Място и срок за кандидатстване:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 21.09.2023 г. вкл.:
Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство.
Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.