Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА

ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ“ 1 /ЕДНА/ ЩАТНА БРОЙКА

В ОТДЕЛ „АДМИНИСТРАТИВНО – ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ“ В ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ДЕЛОВОДСТВО“ В АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА

Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати.

Ние сме социално отговорна администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа си. Като администрация в позитивна работна среда инвестираме в обучението, бъдещото и развитието на екипа.

Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

В администрацията ни юристите имат възможност да развиват и надграждат знанията си и практическия си опит в много клонове на правото, като: облигационно, административно, вещно, търговско и др.

Агенция по вписванията обявява конкурс за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжността „главен юрисконсулт“ в отдел „Административно – правно обслужване“ в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“, чрез решаване на тест и интервю.

Изисквания за заемане на длъжността:

• образование: висше – юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;

• степен на образование: ОКС – магистър;

• професионален опит: не по – малко от 3 години

• или минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.

Специфични изисквания:

• кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

• аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;

• умение за работа в екип;

• умения да организира собствената си работа;

• лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;

• компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, работа с правен софтуер.

• Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

Ние Ви предлагаме:

• работно място в сплотен екип от юристи и експерти на Агенция по вписванията;

• сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;

• възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;

• възможност за участие в консултативния съвет към Агенция по вписванията и междуведомствени работни групи за идентифициране, разглеждане, анализ и даване на предложения за разрешаване на актуални проблеми свързани с дейността на Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ, както и по създаването на имотен регистър;

• атрактивно възнаграждение в размер от 2000лв до 3000лв.

• Допълнителен платен годишен отпуск за работа;

• Средства за представително облекло;

• Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;

• Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей.

Основни задължения, които се изпълняват за длъжността:

  • Осъществява правна правната помощ на изпълнителния директор и на административните звена на Агенцията с оглед законосъобразното осъществяване на техните функции, като дава мотивирани становища по правни въпроси.
  • Осъществява процесуално представителство на Агенция по вписванията
  • Изготвя становища по законосъобразността на проекти на административни актове на изпълнителния директор на агенцията.
  • Консултира дейността, свързана с управлението на правото на държавната собственост на Агенцията.
  • Изработва и участва в изработването на проекти на нормативни актове, засягащи дейността на агенцията, както и дава становища по проекти на нормативни актове, получени от други държавни органи за съгласуване.
  • Изготвя проекти на договори, свързани с дейността на Агенцията и дава становища по законосъобразността на проекти на договори.
  • Изготвя правни становища по сигнали и предложения по реда на Административнопроцесуалния кодекс (АПК) и Закона за достъп до обществена информация, изготвя отговори, жалби, искови молби по ГПК, Закона за регистър Булстат, ЗТРРЮЛНЦ и други.
  • Участва в планирането на процедурите за обществени поръчки и следи за тяхното законосъобразно провеждане.

 

Ако позицията представлява интерес за Вас следва да подадете следните документи:

• заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);

• декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;

• автобиография;

• копие от диплома за висше юридическо образование;

• копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;

• копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;

• копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;

• копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 09.01.2025 г. вкл.:

Документите могат да бъдат подадени лично от кандидатите или чрез техен пълномощник снабден с писмено нотариално заверено пълномощно.

Документите могат да се подадат:

  • в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство.

или

  • по електронен път на следния имейл адрес: [email protected], като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. „Гео Милев“, ул. „Елисавета Багряна“ № 20  и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.