О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА
ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ“ 1 /ЕДНА/ ЩАТНА БРОЙКА
В ОТДЕЛ „АДМИНИСТРАТИВНО – ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ“ В ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ДЕЛОВОДСТВО“ В АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати.
Ние сме социално отговорна администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа си. Като администрация в позитивна работна среда инвестираме в обучението, бъдещото и развитието на екипа.
Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.
В администрацията ни юристите имат възможност да развиват и надграждат знанията си и практическия си опит в много клонове на правото, като: облигационно, административно, вещно, търговско и др.
Агенция по вписванията обявява конкурс за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжността „главен юрисконсулт“ в отдел „Административно – правно обслужване“ в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“, чрез решаване на тест и интервю.
Изисквания за заемане на длъжността:
• образование: висше – юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
• степен на образование: ОКС – магистър;
• професионален опит: не по – малко от 3 години
• или минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.
Специфични изисквания:
• кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
• аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
• умение за работа в екип;
• умения да организира собствената си работа;
• лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
• компютърна грамотност – MS Word, MS Excel, работа с правен софтуер.
• Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
Ние Ви предлагаме:
• работно място в сплотен екип от юристи и експерти на Агенция по вписванията;
• сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
• възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
• възможност за участие в консултативния съвет към Агенция по вписванията и междуведомствени работни групи за идентифициране, разглеждане, анализ и даване на предложения за разрешаване на актуални проблеми свързани с дейността на Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ, както и по създаването на имотен регистър;
• атрактивно възнаграждение в размер от 2000лв до 3000лв.
• Допълнителен платен годишен отпуск за работа;
• Средства за представително облекло;
• Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
• Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей.
Основни задължения, които се изпълняват за длъжността:
Ако позицията представлява интерес за Вас следва да подадете следните документи:
• заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
• декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
• автобиография;
• копие от диплома за висше юридическо образование;
• копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
• копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
• копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
• копия от други документи по преценка на кандидата.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 09.01.2025 г. вкл.:
Документите могат да бъдат подадени лично от кандидатите или чрез техен пълномощник снабден с писмено нотариално заверено пълномощно.
Документите могат да се подадат:
или
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. „Гео Милев“, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.