О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция по вписванията е модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати от служителите си. Агенция по вписванията цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа си, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и професионално развитие. Агенцията представлява високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии се преплитат и са тясно свързани. Агенцията администрира и поддържа търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, Регистър Булстат, Специален регистър Булстат, Регистъра на имуществените отношения между съпрузите, Имотния регистър.
Агенция по вписванията търси да присъедини към екипа си служител за длъжността
длъжността „главен юрисконсулт“ /1 щатна бройка/ в отдел „Информационни системи на регистрите“ в дирекция „Информационно обслужване и технологии“, за което обявен конкурс. Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
При изпълнение на длъжността служителят изпълнява следните задачи:
Следи за измененията в европейското и националното законодателство и подзаконовата нормативна уредба, относно функционирането на регистрите.
Ежедневно следи и предприема действия за изпълнението на сключения рамков договор между Агенция по вписванията и системния администратор.
Отправя заявки към системния администратор във връзка с функционирането на информационните системи на регистрите.
Контролира изпълнението на договорите, сключвани с външни изпълнители във връзка с развитието и функционирането на информационните системи на регистрите.
Контролира изпълнението на договорите, сключвани с външни изпълнители във връзка с поддръжката на информационно-комуникационната инфраструктура на агенцията.
Разработва анализи за състоянието на информационните системи на търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, Централния регистър на особените залози, имотния регистър, регистър БУЛСТАТ и регистъра на имуществените отношения на съпрузите.
Проучва информационните потребности и изготвя предложения за изграждане на нови или за усъвършенстване на съществуващите информационни системи на регистрите.
Създава и актуализира технологични карти на основните административни услуги, предоставяни от агенцията.
Изисквания:
Специфични изисквания:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
способност да предлага иновативни решения, съобразно предоставените ресурси и динамиката във външната и вътрешната среда;
Ние предлагаме:
Ако позицията представлява интерес за Вас може да подадете следните документи за участие в конкурса:
Необходими документи за кандидатстване:
Място и срок за кандидатстване:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 11.10.2024 – 17:30часа.
Документите се подават лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа в Агенция по вписванията-София на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство.
Документите могат да бъдат подадени и по електронен път на следния имейл адрес: [email protected], като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.