О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА
конкурс за длъжността „главен експерт“ в отдел „Човешки ресурси и канцелария“ в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“ в Агенция по вписванията
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.
Основни изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:
Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения.
· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
· Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
· Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от службата по регистрация.
· Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
· Дигитална компетентност: работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи.
Основни задължения за длъжността са следните:
Организира и участва в провеждането на конкурси по реда на Закона за държавния служител, Кодекса на труда и подзаконовите нормативни актове;
Изготвя проектите на актовете за възникване, изменение и прекратяване на служебните правоотношения.
Изготвя трудовите договори, допълнителните споразумения към трудовите договори, заповедите за изменения на индивидуалните заплати и заповедите за прекратяване на трудовите правоотношения.
Подпомага директора на дирекция при разработването и актуализирането на длъжностните и поименните щатни разписания на Агенция по вписванията.
Участва в организацията на оценяването на служителите чрез въвеждането и прилагането на система за оценка на изпълнението на длъжността, заплащането и израстването в кариерата на държавната администрация.
Ние Ви предлагаме:
Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „главен експерт“ в отдел „Човешки ресурси и канцелария“, дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“:
Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.
За длъжността „главен експерт“ наименованието на длъжностното ниво е 11, експертно ниво 7 и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:
Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по-горе, можете да станете част от екипа на Агенция по вписванията:
Начинът на провеждане на подбора е чрез решаване на тест и интервю.
Място и срок за кандидатстване:
Заявлението и приложените към него документи се приемат до 17:30 часа на 14.04.2025 г. вкл., като могат да се подадат по следните два начина:
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса doc файл, 55,0 KB, качено на 22.04.2025