Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА

конкурс за длъжността „главен счетоводител“ в отдел „Финансово-счетоводно обслужване“ на дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността“ в Агенция по вписванията

 

   Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

Основни изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:

· образование: висше счетоводно – икономическо образование;

· степен на образование: ОКС – магистър;

· професионална област: икономика и/или финанси и/или счетоводство и контрол.

· професионален опит: не по – малко от 4 години в областта на счетоводството, външния, вътрешен одит и финансова инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;

·  или минимален ранг за заемане на длъжността – III младши.

 

Специфични изисквания за заемане на длъжността:

· кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

· кандидатите следва да отговарят на чл. 18 от Закона за счетоводството.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

· Аналитична компетентност: Да събира, обработва и анализира информацията, както и да предлага ефективни решения.

· Ориентация към резултати: Да постига високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания на отдел „ФСО“ и на дирекция „ФСДУС“, като цяло.

· Работа в екип: Да управлява и участва в екипи/ работни групи/ комисии, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

· Комуникативна компетентност: Да осъществява ефективен обмен на информация и да се изразява ясно в устна и писмена форма.

· Професионална компетентност: Да притежава професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

· Дигитална компетентност: Способност да търси, събира и обработва информация, която да се използва по критичен и систематичен начин, да се оценява нейната актуалност, като се използват инструменти за създаване и представяне на информация

· да познава структурата и вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствения правилник на АВ, както и публично достъпните доклади за дейността и цели на администрацията, приложимите за дейността нормативни актове, като: Закона за счетоводството, Закона за публичните финанси, Закона и всички подзаконови нормативни актове, свързани със счетоводното отчитане.

  • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

Основни задължения за длъжността са следните:

· Организира и извършва цялостната финансово-счетоводна дейност на Агенция по вписванията.

· Организира и следи за законосъобразното разходване на паричните средства и дълготрайните материални и нематериални активи на Агенцията и материални запаси;

· Главният счетоводител замества началника на отдел „ФСО“, при негово отсъствие, в т.ч. подписва/ утвърждава всички документи, отчети, справки и др., които произтичат от преките задължения и правомощия на началника на отдел „ФСО“, при негово отсъствие;

· При изпълнение на финансово-счетоводната дейност спазва стриктно финансовата платежна дисциплина и счетоводните стандарти, както и при съхранението на счетоводната информация и документация;

· Координира правилното документално отчитане и осчетоводяване на дълготрайните и краткотрайни материални и нематериални активи – държавна собственост, при извършване на инвентаризация;

· Изготвя и обобщава като съставител в законоустановените срокове проекта на годишния финансов бюджет за приходите и разходите на Агенцията, за съответната година, съгласно указанията на Министерство на правосъдието, както и всички отчети и справки, които произтичат от счетоводните записвания;

· Изготвя и обобщава средносрочни и дългосрочни бюджетни прогнози, съгласувано с началника на отдел „ФСО“, като координира и организира спазването на процедурата по ефективно разпределение и разходване на финансовите ресурси на утвърдения бюджет на Агенция по вписванията;

· Изготвя месечно ефективно и целесъобразно разпределение на бюджета на Агенцията за съответната бюджетна година и осигурява изпълнението на бюджета и др.

Ние Ви предлагаме:

  • Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Атрактивно възнаграждение – Размерът на заплатата за длъжността е от 1950 лв. до 3000 лв. като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
  • Допълнителен платен годишен отпуск;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей.

 

          Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „главен счетоводител“ в отдел „Финансово-счетоводно обслужване“, дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността“:

              Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

              За длъжността „главен счетоводител“ наименованието на длъжностното ниво е 6, експертно ниво 2 и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

  • 1-ва степен до 2100 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;
  • 2-ра степен до 2800 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
  • 3-та степен до 3200 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.

  Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по-горе, можете да станете част от екипа на Агенция по вписванията:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • автобиография;
  • копие от диплома за висше образование в горепосочената професионална област;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  • копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит      или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
  • копия от други документи по преценка на кандидата.

Начинът на провеждане на подбора е чрез решаване на тест и интервю.

Място и срок за кандидатстване:

Заявлението и приложените към него документи се приемат до 17:30 часа на 28.04.2025 г. вкл., като могат да се подадат по следните два начина:

  •  Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, Център за административно обслужване /деловодство/.
  •  Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected], като прикачените файлове следва да бъдат в размер до 5 МВ.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.