О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА
конкурс за длъжността „главен счетоводител“ в отдел „Финансово-счетоводно обслужване“ на дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността“ в Агенция по вписванията
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.
Основни изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:
· образование: висше счетоводно – икономическо образование;
· степен на образование: ОКС – магистър;
· професионална област: икономика и/или финанси и/или счетоводство и контрол.
· професионален опит: не по – малко от 4 години в областта на счетоводството, външния, вътрешен одит и финансова инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;
· или минимален ранг за заемане на длъжността – III младши.
Специфични изисквания за заемане на длъжността:
· кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
· кандидатите следва да отговарят на чл. 18 от Закона за счетоводството.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Аналитична компетентност: Да събира, обработва и анализира информацията, както и да предлага ефективни решения.
· Ориентация към резултати: Да постига високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания на отдел „ФСО“ и на дирекция „ФСДУС“, като цяло.
· Работа в екип: Да управлява и участва в екипи/ работни групи/ комисии, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
· Комуникативна компетентност: Да осъществява ефективен обмен на информация и да се изразява ясно в устна и писмена форма.
· Професионална компетентност: Да притежава професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
· Дигитална компетентност: Способност да търси, събира и обработва информация, която да се използва по критичен и систематичен начин, да се оценява нейната актуалност, като се използват инструменти за създаване и представяне на информация
· да познава структурата и вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствения правилник на АВ, както и публично достъпните доклади за дейността и цели на администрацията, приложимите за дейността нормативни актове, като: Закона за счетоводството, Закона за публичните финанси, Закона и всички подзаконови нормативни актове, свързани със счетоводното отчитане.
Основни задължения за длъжността са следните:
· Организира и извършва цялостната финансово-счетоводна дейност на Агенция по вписванията.
· Организира и следи за законосъобразното разходване на паричните средства и дълготрайните материални и нематериални активи на Агенцията и материални запаси;
· Главният счетоводител замества началника на отдел „ФСО“, при негово отсъствие, в т.ч. подписва/ утвърждава всички документи, отчети, справки и др., които произтичат от преките задължения и правомощия на началника на отдел „ФСО“, при негово отсъствие;
· При изпълнение на финансово-счетоводната дейност спазва стриктно финансовата платежна дисциплина и счетоводните стандарти, както и при съхранението на счетоводната информация и документация;
· Координира правилното документално отчитане и осчетоводяване на дълготрайните и краткотрайни материални и нематериални активи – държавна собственост, при извършване на инвентаризация;
· Изготвя и обобщава като съставител в законоустановените срокове проекта на годишния финансов бюджет за приходите и разходите на Агенцията, за съответната година, съгласно указанията на Министерство на правосъдието, както и всички отчети и справки, които произтичат от счетоводните записвания;
· Изготвя и обобщава средносрочни и дългосрочни бюджетни прогнози, съгласувано с началника на отдел „ФСО“, като координира и организира спазването на процедурата по ефективно разпределение и разходване на финансовите ресурси на утвърдения бюджет на Агенция по вписванията;
· Изготвя месечно ефективно и целесъобразно разпределение на бюджета на Агенцията за съответната бюджетна година и осигурява изпълнението на бюджета и др.
Ние Ви предлагаме:
Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „главен счетоводител“ в отдел „Финансово-счетоводно обслужване“, дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността“:
Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.
За длъжността „главен счетоводител“ наименованието на длъжностното ниво е 6, експертно ниво 2 и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:
Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по-горе, можете да станете част от екипа на Агенция по вписванията:
Начинът на провеждане на подбора е чрез решаване на тест и интервю.
Място и срок за кандидатстване:
Заявлението и приложените към него документи се приемат до 17:30 часа на 28.04.2025 г. вкл., като могат да се подадат по следните два начина:
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса doc файл, 46,5 KB, качено на 07.05.2025