В ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНОЛОГИИ“
Основна цел на длъжността:
Осъществява ефективно управление и контрол на дейността, която реализира отделът, във връзка с информационните проекти и осигуряването на единна методика за реализацията им.
Организира, координира и контролира работата на служителите в отдела и оказва съдействие на ръководството на Агенция по вписванията по отношение на дейностите, извършвани в службите по вписванията и службите по регистрация.
Области на дейности:
Във връзка с изпълнение на функциите на агенцията по Закона за кадастъра и имотния регистър, Закона за търговския регистър, Закона за регистър БУЛСТАТ, Наредба № 11 от 2009 г. за реда за водене, съхраняване и достъп до регистъра на имуществените отношения между съпрузите (РИОС) и Закона за особените залози.
Изисквания:
образование – висше;
степен на образование – ОКС – Магистър;
професионална област: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, педагогически науки;
професионален опит – не по – малко от 4 години, съгласно КДА
или
минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.
Специфични изисквания:
Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на отдел „ИСР” за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели.
Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от отдел „Информационни системи на регистрите”.
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
Ние предлагаме:
Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
Атрактивно възнаграждение – Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е от 2500 /две хиляди и петстотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
Допълнителен платен годишен отпуск за работа, при ненормиран работен ден;
Средства за представително облекло;
Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.
Защо да изберете Агенция по вписванията?
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършестване, растеж и постигане на високи екипни резултати;
Социално отговорна администрация;
Администрация, която цени квалифицираните, амбициозените и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда.
Високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани.
Необходими документи за кандидатстване:
заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
Автобиография;
копие от диплома за висше образование;
Копие на удостоверение за достъп до класифицирана информация с ниво на класификация „Секретно”, в случай, че притежава такова.
Удостоверение на придобита юридическа правоспособност в случай, че има такова;
копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
копия от други документи по преценка на кандидата.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Място и срок за кандидатстване:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 17:30 часа на 14.02.2025г. вкл.:
Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство, партер.
Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].