Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

 

ЗА

 

конкурс за длъжността „началник на отдел“ в отдел „Внедряване и поддръжка на информационните технологии“, дирекция „Информационно обслужване и технологии” в Агенция по вписванията, с месторабота: в град София.

 

Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

 

Основни изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:

  •  образование – висше;
  •  степен на образование – ОКС – Магистър;
  •  професионална област: информатика и компютърни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, социални, стопански и правни науки;
  •  професионален опит – не по – малко от 4 години, съгласно КДА

или

  • минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.

 

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на отдел „ВПИТ” за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели.
  • Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
  • Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
  • Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
  • Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от отдел „ВПИТ”.
  • Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

 

Основни задължения и отговорности:

  • Да организира, координира и контролира работата на служителите в отдела при изпълнение на служебните им задължения, както и да оказва съдействие на ръководството на Агенция по вписванията в рамките на възложените на отдела функции;
  • Поддържане на информационната и комуникационната инфраструктура Осигуряване прилагането на политика на защита по отношение на приложния софтуер; провеждане на обучения на оторизирания персонал на АВ за работа със средствата на наличния софтуер и хардуер;
  • Защита на информационните технологии.

 

Ние провеждаме социална политика, осигуряваща:

  • Приятелска работна атмосфера и стимулираща среда в млад, подкрепящ и динамичен екип;
  • Възможности за кариерно израстване и развитие, чрез които служителите на АВ да разгърнат целия си потенциал;
  • Средства за представително облекло;
  • Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Допълнителни дни платен годишен отпуск;
  • Карти за отстъпки при пазаруване от вериги магазини, ресторанти, сладкарници и др., с които Агенция по вписванията е в отношения на партньорство и взаимно сътрудничество.

 

Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „началник на отдел“ на отдел „Внедряване и поддръжка на информационните технологии“, дирекция „Информационно обслужване и технологии”, в Агенция по вписванията

              Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

              За длъжността „началник на отдел“ наименованието на длъжностното ниво е 6, ръководно ниво 6А и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

  • 1-ва степен до 2300 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;
  • 2-ра степен до 3000 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
  • 3-та степен до 3400 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.

 

Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по- горе, можете да станете ценна част от екипа на Агенция по вписванията.

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • автобиография;
  • копие от диплома за висше юридическо образование;
  • копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  • копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит      или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
  •  копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Място и срок за подаване на документите за участие:

  • Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 22.04.2025 г. вкл.:
  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа, съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство.
  • или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected]., като прикачените файлове следва да бъдат в размер до 5 МВ.

              Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати в конкурса, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

                                                                                          

При започване на работа в Агенция по вписванията, Вие ще имате възможността да получите още:

  • Интересна и предизвикателна работа в държавната администрация, включваща:
  • Възможност за работа, свързана с достъп до база данни от системата на поддържаните от Агенция по вписванията регистри с национално значение за РБ, а именно: до базата данни, съдържащи се в Търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел; Регистър БУЛСТАТ; Имотен регистър; Регистъра на имуществените отношения на съпрузите, както и възможност за опериране с голям масив от данни/ информация.
  • Възможност за работа с висококвалифицирани специалисти в сферата на информационните технологии, в това число и с експерти от националния системен интегратор „Информационно обслужване“, както и с висококвалифицирани специалисти от други, подходящи за Вашето кариерно развитие, IT компании.
  • Възможности за регулярно организирани от работодателя обучения и включването Ви в различни сертификационни курсове и програми, целящи повишаване на Вашата професионална квалификация, при условие, че Вашата професионална заетост в Агенция по вписванията е минимум 6 месеца, съгласно действащата нормативна уредба.

 

 

 

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.