Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА

            Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

Агенция по вписванията обявява конкурс за длъжността „главен експерт“ в отдел „Управление на собствеността“ в дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността“

Основни изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:

  • образование: висше – професионална област – социални, стопански и правни науки, професионални направления – обществени комуникации и информационни науки; право; администрация и управление; икономика; технически науки, професионални направления – архитектура, строителство и геодезия; електроника, електротехника и автомивка; машинно инженерство; общо инженерство.
  • степен на образование: ОКС – бакалавър;
  • професионален опит: не по – малко от 3 години или минимален ранг за заемане на длъжността – IV-ти младши.

Специфични изисквания:

  • кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
  • умение за работа в екип;
  • опит при работа с клиенти (директна и/или дистанционна);
  • организационни умения;
  • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

 

 

Основните задължения на главния специалист са следните:

Проучва нуждите на централно управление и териториалните структури на Агенцията от недвижими имоти – държавна или общинска собственост, за осъществяване на тяхната дейност, инициира процедури за предоставяне и подготвя необходимите документи по Закона за държавната собственост и правилника за прилагането му;

Организира и осигурява необходимите документи за съставяне на нови актове за държавна собственост при влязла в сила нова кадастрална карта и следи за своевременното им актуализиране;

Създава и поддържа в актуално състояние регистър на имотите и досиета на имотите, предоставени за управление на агенцията;

Организира и осъществява контрол за законосъобразно и ефективно ползване и управление на недвижимите имоти и движимите вещи, предоставени на Агенцията;

Планира, организира и контролира капиталовите разходи и строително-ремонтните дейности в съответствие с инвестиционната политика на Агенцията;

Организира застраховането на недвижимите имоти и движимите вещи;

Планира и участва в процедурите за възлагане на обществени поръчки, свързани с услуги, ремонти, снабдяване с канцеларски материали, консумативи, резервни части, офис обзавеждане и др;

Осъществява пазарни проучвания за цените на влаганите материали, резервни части, консумативи, мебели и др.;

Планира и отговаря за материално-техническото снабдяване, съхранението, стопанисването, използването и отчитането на материалните активи, за тяхното ефективно използване, както и за предотвратяване на разхищения;

Организира транспортното обслужване в ЦУ на Агенцията и планира, организира и отчита техническите прегледи и поддръжката и ремонтите на автомобилния парк и разходите на горивата;

Организира поддържането на централната сграда на Агенцията и помещенията в състояние, отговарящо на нормативните изисквания за експлоатация;

Организира и контролира почистването и санитарно-хигиенните условия в сградите и прилежащите външни райони, съгласно правилата и нормите на производствената хигиена и противопожарната безопасност и охрана;

Осъществява текущ контрол по изпълнение на договорите, свързани с дейността на отдела, следи за спазване на сроковете, условията и качеството на изпълнението;

Изготвя анализи, становища, количествено-стойностни сметки и технически спецификации, свързани с провежданите в Агенцията обществени поръчки;

Изготвя ежемесечни справки, отчети, становища и следи отчитането на стопанските разходи.

 

 

Ние Ви предлагаме:

  • Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Атрактивно възнаграждение – в размер до 3000 лева.
  • Допълнителен  платен годишен отпуск за работа;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей.

              Ако позицията представлява интерес за Вас следва да подадете следните документи за участие в конкурса:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • автобиография;
  • копие от диплома за висше образование;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  • копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит      или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
  • копия от други документи по преценка на кандидата.

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Място и срок за кандидатстване:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 17:30 часа на 07.10.2024 г. вкл.:

  • Документите се подават лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа в Агенция по вписванията-София на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство.
  • Документите могат да бъдат подадени и по електронен път на следния имейл адрес: [email protected], като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.