О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.
Агенция по вписванията обявява конкурс за длъжността „главен експерт“ в отдел „Управление на собствеността“ в дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността“
Основни изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:
Специфични изисквания:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Основните задължения на главния специалист са следните:
Проучва нуждите на централно управление и териториалните структури на Агенцията от недвижими имоти – държавна или общинска собственост, за осъществяване на тяхната дейност, инициира процедури за предоставяне и подготвя необходимите документи по Закона за държавната собственост и правилника за прилагането му;
Организира и осигурява необходимите документи за съставяне на нови актове за държавна собственост при влязла в сила нова кадастрална карта и следи за своевременното им актуализиране;
Създава и поддържа в актуално състояние регистър на имотите и досиета на имотите, предоставени за управление на агенцията;
Организира и осъществява контрол за законосъобразно и ефективно ползване и управление на недвижимите имоти и движимите вещи, предоставени на Агенцията;
Планира, организира и контролира капиталовите разходи и строително-ремонтните дейности в съответствие с инвестиционната политика на Агенцията;
Организира застраховането на недвижимите имоти и движимите вещи;
Планира и участва в процедурите за възлагане на обществени поръчки, свързани с услуги, ремонти, снабдяване с канцеларски материали, консумативи, резервни части, офис обзавеждане и др;
Осъществява пазарни проучвания за цените на влаганите материали, резервни части, консумативи, мебели и др.;
Планира и отговаря за материално-техническото снабдяване, съхранението, стопанисването, използването и отчитането на материалните активи, за тяхното ефективно използване, както и за предотвратяване на разхищения;
Организира транспортното обслужване в ЦУ на Агенцията и планира, организира и отчита техническите прегледи и поддръжката и ремонтите на автомобилния парк и разходите на горивата;
Организира поддържането на централната сграда на Агенцията и помещенията в състояние, отговарящо на нормативните изисквания за експлоатация;
Организира и контролира почистването и санитарно-хигиенните условия в сградите и прилежащите външни райони, съгласно правилата и нормите на производствената хигиена и противопожарната безопасност и охрана;
Осъществява текущ контрол по изпълнение на договорите, свързани с дейността на отдела, следи за спазване на сроковете, условията и качеството на изпълнението;
Изготвя анализи, становища, количествено-стойностни сметки и технически спецификации, свързани с провежданите в Агенцията обществени поръчки;
Изготвя ежемесечни справки, отчети, становища и следи отчитането на стопанските разходи.
Ние Ви предлагаме:
Ако позицията представлява интерес за Вас следва да подадете следните документи за участие в конкурса:
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Място и срок за кандидатстване:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 17:30 часа на 07.10.2024 г. вкл.: