Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА

ДЛЪЖНОСТТА „НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ“

В ОТДЕЛ „ВНЕДРЯВАНЕ И ПОДДРЪЖКА НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ“

В ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНОЛОГИИ“

 

Основна цел на длъжността:

Да организира, координира и контролира работата на служителите в отдела при изпълнение на служебните им задължения, както и да оказва съдействие на ръководството на Агенция по вписванията в рамките на възложените на отдела функции.

Области на дейности:

Поддържане на информационната и комуникационната инфраструктура;

Защита на информационните технологии.

 

Изисквания:

  • образование – висше;
  •  степен на образование – ОКС – Магистър;
  •  професионална област: информатика и компютърни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, социални, стопански и правни науки;
  •  професионален опит – не по – малко от 4 години, съгласно КДА

или

  • минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.

 

Специфични изисквания:

  • Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на отдел „ВПИТ” за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели.
  • Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
  • Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
  • Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
  • Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от отдел „ВПИТ”.
  • Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

 

Ние предлагаме:

  • Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Атрактивно възнаграждение – Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е от 2300 /две хиляди и триста/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
  • Допълнителен  платен годишен отпуск за работа, при ненормиран работен ден;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

          Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността:

              Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

              За длъжността „началник на отдел“ наименованието на длъжностното ниво е 6, ръководно ниво 6А и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

  • 1-ва степен от 1077 лв. до 2300 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;
  • 2-ра степен от 1077 лв. до 3000 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
  • 3-та степен от 1077 лв. до 3400 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години;

 

Защо да изберете Агенция по вписванията?

  • Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършестване, растеж и постигане на високи екипни резултати;
  • Социално отговорна администрация;
  • Администрация, която цени квалифицираните, амбициозените и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда.
  • Високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани.

 

  Необходими документи за кандидатстване:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  •  декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • Автобиография;
  •  копие от диплома за висше образование;
  • Копие на удостоверение за достъп до класифицирана информация с ниво на класификация „Секретно”, в случай, че притежава такова.
  • Удостоверение на придобита юридическа правоспособност в случай, че има такова;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  •  копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Място и срок за кандидатстване:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 17:30 часа на 31.03.2025 г. вкл.:

  •  Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство, партер.
  • Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].