Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

 

ЗА

 

конкурс за длъжността „главен експерт“ (деловодство) в отдел „Човешки ресурси и канцелария“, дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство” в Агенция по вписванията, с месторабота: в град София.

 

Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

Основни изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите:

  •  образование – висше;
  •  степен на образование – бакалавър, съгласно КДА;
  •  професионален опит – не по – малко от 3 години, съгласно КДА;

    или

  •  минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши.

 

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Дигитална компетентност;
  •  Аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
  •  Умение за работа в екип;
  •  Познаване на нормативната уредба, свързана с изпълнението на длъжността, както и подзаконовите нормативни актове и др., касаещи дейността на отдела;
  •  Познаване на вътрешното устройство на администрацията на Агенцията – Устройствен правилник на Агенция по вписванията;
  •  Лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи.

 

Основни задължения и отговорности:

  • Води входящ/изходящ регистър, в който регистрира документи по реда на постъпването/извеждането им в/от Агенцията;
  • Регистрира постъпилите предложения, сигнали, жалби и молби в Агенцията;
  • Образува преписки по постъпилите в деловодството документи;
  • Систематизира и съхранява преписките до предаването им в архива;
  • Окомплектова, съхранява, обработва и организира използването на текущия и архивния документационен фонд на Агенцията
  • Следи движението на документите и при поискване от упълномощените лица дава информация за тяхното местонахождение
  • Експедира входящата и изходящата кореспонденция
  • Пази в тайна сведенията, които са му станали известни при изпълнение на възложената му работа и др.

Ние провеждаме социална политика, осигуряваща:

  • Приятелска работна атмосфера и стимулираща среда в млад, подкрепящ и динамичен екип;
  • Възможности за кариерно израстване и развитие, чрез които служителите на АВ да разгърнат целия си потенциал;
  • Средства за представително облекло;
  • Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Допълнителни дни платен годишен отпуск;
  • Карти за отстъпки при пазаруване от вериги магазини, ресторанти, сладкарници и др., с които Агенция по вписванията е в отношения на партньорство и взаимно сътрудничество.

 

Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „главен експерт“ (деловодство) в отдел „Човешки ресурси и канцелария“, дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство”, в Агенция по вписванията

              Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

              За длъжността „главен експерт“ наименованието на длъжностното ниво е 7, експертно ниво 3 и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

  • 1-ва степен до 1950 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;
  • 2-ра степен до 2650 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
  • 3-та степен до 3000 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.

Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по- горе, можете да станете ценна част от екипа на Агенция по вписванията.

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • автобиография;
  • копие от диплома за висше образование;
  • копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност, в случай че има такава;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  • копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит      или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
  •  копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Място и срок за подаване на документите за участие:

  • Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 25.04.2025 г. вкл.:
  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа, съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство.
  • или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected]., като прикачените файлове следва да бъдат в размер до 5 МВ.

              Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати в конкурса, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.        

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.