Върни се горе

Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-251/01.06.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 2 (две) щатни бройки за длъжността

 

ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ

 

в отдел „Информационни системи на регистрите“, Главна дирекция „Регистри“ в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • образование – висше;
  •  степен на образование – ОКС – Бакалавър;
  • професионална област: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, хуманитарни науки, педагогически науки;
  •  професионален опит – не по – малко от 3 години, съгласно КДА

или

минимален ранг за заемане на длъжността – ІV-ти младши.

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
  • Умение за работа в екип;
  • Познаване на нормативната уредба, свързана с изпълнението на длъжността, както и подзаконовите нормативни актове и др. касаещи дейността на дирекцията;
  • Познаване на вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствен правилник на Агенция по вписванията;
  • Умения да организира собствената си работа;
  • Лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
  • Дигитална компетентност;
  • Ползване на английски език.

Предпочитана професионална област, в която е придобито образованието: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, хуманитарни науки, педагогически науки.

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • автобиография;
  • копие от диплома за висше образование;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  • копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 12.06.2020 г. вкл.:

  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.
  • или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].

 

Във връзка с въведените противоепидемични мерки на територията на Република България, считано от 14 май 2020 г. до 14 юни 2020 г., при кандидатстването и по време на етапите от провеждането на конкурсната процедура за длъжността главен експерт в отдел „Информационни системи на регистрите“, следва да се спазва Заповед № РД-01-225/27.05.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията, във връзка с разпространението на Covid-19 и всички разписани мерки от Министъра на здравеопазването и допълнително въведени такива, с цел опазване здравето на хората, както от кандидатите, така и от служителите от Агенция по вписвания. 

Кратко описание на длъжността:

Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността Главен експерт в отдел „Информационни системи на регистрите“, Главна дирекция „Регистри“ в Агенция по вписванията – Организира и подпомага дейностите по воденето и съхраняването на Имотен регистър, Търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел (ТРРЮЛНЦ), Регистър БУЛСТАТ и Регистъра на имуществените отношения на съпрузите (РИОС). Осъществява ефективно възложената му дейност, като част от дейността на отдела, свързана с осигуряване на резултатна методическа помощ в рамките на възложените на отдела функции и др.

Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е от 620 /шестстотин и двадесет лева/ до 1950 лв. /хиляда деветстотин и петдесет лева/, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.  

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20 и се публикуват на електронната страница на агенцията.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, както и на интернет страницата на Агенция по вписванията.

Окончателни резултати
doc файл, 43,5 KB, качено на 03.07.2020

doc document

Конкурс за заемане на 2 (две) щатни бройки за длъжността главен експерт в отдел „Информационни системи на регистрите“, Главна дирекция „Регистри“