Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-640/30.12.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността
НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ
в отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри”, в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.
Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
· образование: висше;
· степен на образование: ОКС – магистър;
· професионален опит: 4 години
или минимален ранг за заемане на длъжността – III младши.
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
· кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на отдел „АМО” за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
· Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
· Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от отдел „АМО”;
· Професионална компетентност - професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността:
- да познава нормативните актове, свързани с поддържаните от агенцията регистри – Закона за кадастъра и имотния регистър, Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, Закона за регистър БУЛСТАТ, Семейния кодекс, както и подзаконовите нормативни актове;
- да познава вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствения правилник на АВ, Правилника за вътрешния трудов ред, вътрешните правила за заплатите и др.
Дигитална компетентност: Работа с правно-информационните системи, работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи .Предпочитана професионална област, в която е придобито образованието: социални, стопански и правни науки, технически науки.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
· заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
· декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
· автобиография;
· копие от диплома за висше образование;
· удостоверение за придобита юридическа правоспособност, в случай, че кандидатът е завършил специалност „Право“;
· копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
· копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
· копия от други документи по преценка на кандидата.
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 14 /четиринадесет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 18.01.2021 г. вкл.:
Във връзка с въведените противоепидемични мерки на територията на Република България, считано от 14 май 2020 г. до 31 януари 2021 г., при кандидатстването и по време на етапите от провеждането на конкурсната процедура за длъжността „началник“ на отдел „Анализ, методолгия и организация“ следва да се спазва Заповед № РД-01-225/27.05.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията, във връзка с разпространението на Covid-19 и всички разписани мерки от Министъра на здравеопазването и допълнително въведени такива, с цел опазване здравето на хората, както от кандидатите, така и от служителите от Агенция по вписвания.
Съгласно утвърдената длъжностна характеристика за длъжността началник на отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри” в Агенция по вписванията – ръководи, координира и контролира дейността на отдела и работата на служителите в него; ръководи и участва в разработването на методики, правила, работни процедури и други вътрешни актове, свързани с функциите на регионалните дирекции в Главна дирекция „Регистри“ и дирекция „Длъжностни лица по регистрация“; ръководи, организира и координира процеса по набиране, обобщаване и предоставяне на управленска и статистическа информация, свързана с дейността на регионалните дирекции в Главна дирекция „Регистри“ и дирекция „Длъжностни лица по регистрация“; подпомага директора на дирекция „Длъжностни лица по регистрация“ в частта да събира и синтезира информация относно постановени откази по заявления за вписване и заличаване на обстоятелства и обявяване на актове в ТРРЮЛНЦ, както и информация за съдебни решения за отмяна и потвърждаване на постановени откази и др.
Ние предлагаме:
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20 и се публикуват на електронната страница на агенцията.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността началник отдел на отдел „Анализ, методология и организация”, главна дирекция "Регистри"