Агенция по вписванията е администрация към министъра на правосъдието. Създадена е на 31 юли 2004 год. с приемането на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър. Ние администрираме пет от най-ключовите национални регистри в Република България, които оказват влияние върху гражданския и стопанския живот в страната.
Мисията на администрацията е да удовлетвори високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.
Към днешна дата в Агенцията работят 594 служители, разпределени съответно в обща и специализирана администрация.
Отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри“ търси ново попълнение на екипа си за длъжността „главен експерт“.
Основните Ви задачи ще бъдат свързани с оказване на резултатна методическа помощ, както и с подпомагане дейностите осъществявани от отдел „Анализ, методология и организация“ в Агенция по вписванията, като :
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Ще бъдете на крачка от другите кандидати ако:
Ние предлагаме:
Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното до момента, то можете да станете ценна част от нашия екип.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 14 /четиринадесет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 29.12.2020 г. вкл.:
Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.
Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Във връзка с въведените противоепидемични мерки на територията на Република България, считано от 14 май 2020 г. при кандидатстването и по време на етапите от провеждането на конкурсната процедура за длъжността „главен експерт“ в отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри“ следва да се спазват всички приложими в случая мерки разписани в Заповед № РД-01-225/27.05.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията, във връзка с разпространението на Covid-19 и всички разписани мерки от министъра на здравеопазването и допълнително въведени такива, с цел опазване здравето на хората, както от кандидатите, така и от служителите от Агенция по вписвания.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20, публикуват се в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“, както и на електронната страница на агенцията.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, както и на интернет страницата на Агенция по вписванията.
Списък с допуснати и недопуснати кандидати до конкурс doc файл, 56,0 KB, качено на 05.01.2021
Списък с допуснати и недопуснати кандидати до интервю doc файл, 42,0 KB, качено на 20.01.2021
Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността главен експерт в отдел „Анализ, методология и организация”, главна дирекция "Регистри"