Върни се горе

Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-561/30.10.2019 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността

 

ГЛАВЕН Експерт

 

в дирекция „Информационно обслужване и технологии”, в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • образование – висше - Природни науки, математика и информатика, технически науки, администрация и управление;
  • степен на образование – бакалавър;
  • професионален опит – не по – малко от 3 години, съгласно КДА;

     и/или

  • минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши.

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
  • Умение за работа в екип;
  • познаване на нормативната уредба, свързана с изпълнението на длъжността, както и подзаконовите нормативни актове и др. касаещи дейността на дирекцията;
  • Познаване на вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствения правилник на Агенция по вписванията;
  • Умения да организира собствената си работа;
  • Лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
  • Компютърна грамотност – MS Word, MS Excel.
  • Познания в областта на персонални компютри, сървъри, LAN, WAN, SAN
  • ползване на английски език;
  • опит в администрацията на Microsoft Windows базираната инфраструктура;
  • минимален практически опит в изграждането и поддръжка на Microsoft Windows базирана инфраструктура: 1 година;
  • практически опит с приложения за архивиране и възстановяване на данни.

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  • заявление по образец – Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
  •  декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
  •  автобиография
  •  копие от диплома за висше образование;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  •  копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  • копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс, в десетдневен срок от публикуването на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 11.11.2019 г. вкл. в Агенция по вписванията: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.

Кратко описание на длъжността:

Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността главен експерт в дирекция „Информационно обслужване и технологии ” в Агенция по вписванията –

Отговаря за мрежовата и информационната сигурност на Агенция по вписванията, съгласно Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност; 1.          Ръководи дейностите, свързани с постигане на високо ниво на мрежова и информационна сигурност, и целите, заложени в политиката на Субекта по чл. 4 от Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност /НМИМИС/;Участва в изготвянето на политиките и документираната информация; Следи за спазването на вътрешните правила по смисъла на чл. 5, ал. 1, т. 6 от /НМИМИС/ и прилагането на законите, подзаконовите нормативни актове, стандартите, политиките и правилата за мрежовата и информационната сигурност; Консултира ръководството на Субекта във връзка с информационната сигурност; Ръководи периодичните оценки на рисковете за мрежовата и информационната сигурност и др.

 

Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е от 620 лева /шестстотин и двадесет/ до 2500 лева /две хиляди и петстотин/, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.  

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20 и се публикуват на електронната страница на агенцията.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, както и на интернет страницата на Агенция по вписванията.

Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността главен експерт (мрежова и информационна сигурност)  в дирекция „Информационно обслужване и технологии”