Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-488/22.11.2018 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността
ГЛАВЕН експерт
в отдел „Управление на собствеността“, дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността”, в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.
Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
или минимален ранг за заемане на длъжността – ІV младши.
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Предпочитана професионална област, в която е придобито образованието: архитектура, строителство и геодезия, електроника, електротехника и автоматика, машинно инженерство, общо инженерство.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс, в десетдневен срок от публикуването на обявлението за конкурса или до 17.30 часа на 07.12.2018 г. вкл. в Агенция по вписванията: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.
Кратко описание на длъжността:
Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността главен експерт в отдел „Управление на собствеността“, дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността” в Агенция по вписванията – изготвя становища и документация, свързана с управлението на собствеността; изготвя проекти на актове, свързани с придобиване и управление на собствеността; изготвя становища и документация, свързана с ефективното използване на енергийните ресурси, използвани от агенцията; разработва документация във връзка с процедури по ЗОП, ЗДС и ППЗДС; извършва дейности по осъществяване на текущ контрол по изпълнението на сключени договори, като резултат от проведени обществени поръчки, инициирани от дирекция „ФСДУС“; участва в комисии и работни групи и др.
Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е от 510 /петстотин и десет лева/ до 2150 лв. /две хиляди сто и петдесет лева/, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20 и се публикуват на електронната страница на агенцията.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, както и на интернет страницата на Агенция по вписванията.
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса doc файл, 49,5 KB, качено на 14.12.2018
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю doc файл, 42,5 KB, качено на 07.01.2019
Окончателни резултати doc файл, 38,5 KB, качено на 21.01.2019
Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността Главен експерт в отдел „Управление на собствеността“, дирекция „Финансово-стопански дейности и управление на собствеността”