Върни се горе

Агенция по вписванията е администрация към министъра на правосъдието. Създадена е на 31 юли 2004 год. с приемането на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър. Ние администрираме пет от най-ключовите национални регистри в Република България, които оказват влияние върху гражданския и стопанския живот в страната.

Мисията на администрацията е да удовлетвори високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.

Към днешна дата в Агенцията работят 594 служители, разпределени съответно в обща и специализирана администрация.

Отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри“ търси ново попълнение на екипа за длъжността „старши юрисконсулт“.

Основните Ви задачи ще бъдат свързани с оказване на резултатна методическа помощ, както и с подпомагане дейностите осъществявани от отдел „Анализ, методология и организация“ в Агенция по вписванията, като :

  • Ще участвате в разработването на вътрешни актове във връзка с функционирането на регистрите, поддържани от Агенция по вписванията и дейността на служителите от конкретни административни звена;
  • Ще обобщавате проблемите в дейността на дирекция „Длъжностни лица по регистрацията“ като участвате в събирането, синтезирането и анализирането на практиката на длъжностните лица по регистрация по ЗТР и ще правите предложения за нейното уеднаквяване;
  • Ще изготвяте анализи на законодателството, имащо отношение към дейността на Агенция по вписванията;
  • Ще анализирате практиката по прилагане на законодателството, отнасяща се до поддържаните от агенцията регистри;
  • Ще изготвяте предложения за изменение и допълнение на нормативни актове, свързани с дейността на институцията.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  • Да имате завършено висше образование и ОКС-магистър; Професионална област –право
  • 2 години професионален опит или минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши;
  • Да отговаряте на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

Ще бъдете на крачка от другите кандидати ако:

  • Ако обичате да тълкувате интересни казуси по правни и други теми и да намирате решения по тях;
  • Познавате нормативните актове, свързани с поддържаните от агенцията регистри;
  • Познавате вътрешното устройство на администрацията на агенцията – Устройствен правилник на Агенция по вписванията.
  • Познавате нормативната уредба, свързана с изпълнението на длъжността, както и подзаконовите нормативни актове и др., касаещи дейността на отдела;
  • Умеете да организирате собствената си работа и сте коректни  при изпълнение на поставените задачи;
  • Умеете да работите в сътрудничество за постигане на общи цели;
  • Имате дигитален опит и по-конкретно опит за работа с правен софтуер – Апис, Сиела;

Ние предлагаме:

  • Работно място в сплотен екип от юристи и експерти на Агенция по вписванията;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Възможност за участие в консултативния съвет към Агенция по вписванията и междуведомствени работни групи за идентифициране, разглеждане, анализ и даване на предложения за разрешаване на актуални проблеми свързани с дейността на Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ, както и по създаването на имотен регистър;
  • Атрактивно възнаграждение - Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е от 1100 лв. /хиляда и сто лева/ до 1500 лв. /хиляда и петстотин лева/, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
  • Карти с отстъпки при пазаруване;
  • Допълнителен  платен годишен отпуск;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното до момента, то можете да станете ценна част от нашия екип.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • автобиография;
  • копие от диплома за висше юридическо образование;
  • копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
  •  копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  •  копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит      или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 14 /четиринадесет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 26.10.2020 г. вкл.:

Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.

Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Във връзка с въведените противоепидемични мерки на територията на Република България, считано от 14 май 2020 г. до 30 ноември 2020 г., при кандидатстването и по време на етапите от провеждането на конкурсната процедура за длъжността „старши юрисконсулт“ в отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри“ следва да се спазват всички приложими в случая мерки разписани в Заповед № РД-01-225/27.05.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията, във връзка с разпространението на Covid-19 и всички разписани мерки от министъра на здравеопазването и допълнително въведени такива, с цел опазване здравето на хората, както от кандидатите, така и от служителите от Агенция по вписвания.  

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20, публикуват се в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“, както и на електронната страница на агенцията.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, както и на интернет страницата на Агенция по вписванията.

 

 

Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността старши юрисконсулт в отдел „Анализ, методология и организация”, главна дирекция "Регистри"