Агенция по вписванията е администрация към министъра на правосъдието, създадена на 31 юли 2004 год. с приемането на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър.
Мисията на Агенцията по вписвания е да удовлетвори високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.
Към днешна дата в Агенцията работят 594 служители, разпределени в обща и специализирана администрация.
Aгенция по вписванията, водена от желанието си да предоставя възможно най-доброто административно обслужване на гражданите, желае да приобщи към екипа на ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНОЛОГИИ” нов колега, който да заеме длъжността „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“.
При започване на работа в Агенция по вписванията, Вие ще имате възможността да получите сигурност, възможност за кариерно развитие и ще придобиете разнообразни нови знания и умения.
С оглед гореизложеното, Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-1/ 05.01.2021 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността
СТАРШИ Експерт
в дирекция „Информационно обслужване и технологии” в Агенция по вписванията, с месторабота: в град София.
Минималните изисквания за заемане на длъжността са:
или
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
Вие ще бъдете на крачка от другите кандидати ако:
Предпочитана професионална област, в която е придобито образованието – природни науки, математика и информатика, технически науки или администрация и управление.
При започване на работа в Агенция по вписванията, Вие ще имате възможността да получите още:
При започване на работа в Агенция по вписванията, Вие ще имате възможността да получите сигурност, възможност за кариерно развитие и ще придобиете разнообразни знания и умения.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 14 /четиринадесет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 19.01.2021 г. вкл.:
Във връзка с въведените противоепидемични мерки на територията на Република България, считано от 14 май 2020 г. до 31 януари 2021 г., при кандидатстването и по време на етапите от провеждането на конкурсната процедура за длъжността „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“ /1 ЩАТНА БРОЙКА/ В ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНОЛОГИИ“ в Агенция по вписванията, следва да се спазва Заповед № РД-01-225/27.05.2020 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията, във връзка с разпространението на Covid-19 и всички разписани мерки от Министъра на здравеопазването и допълнително въведени такива, с цел опазване здравето на хората, както от кандидатите, така и от служителите от Агенция по вписвания.
Кратко описание на длъжността:
Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“ В ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНОЛОГИИ” в Агенция по вписванията, Вашите задължения ще включват:
Участие в поддръжката на компютърната и периферна техника, свързана с работата на електронните регистри на Агенцията; участие във внедряването и поддръжката на електронните регистри на Агенцията; участие в дейности по осигуряване интегрирането с информационните системи на другите звена от държавната администрация; осигуряване прилагането на политика на защита по отношение на приложния софтуер; провеждане на обучения на оторизирания персонал на АВ да работи със средствата на наличния софтуер и хардуер; познаване, в т.ч. поддържане на актуални познания и спазване вътрешната нормативна уредба на АВ, а именно: Правилника за вътрешния трудов ред, инструкциите за безопасна работа, критериите за добро обслужване, процедурите за ефективно осъществяване на дейността и др.; желание за повишаване на професионалната Ви квалификация; спазване на изискванията на регламент GDPR (Регламент за защита на личните данни /EU 2016/679 – GDPR/ на Европейския парламент от 27 април 2016 г.) при изпълнение на преките Ви задължения; изпълнение на допълнително поставени задачи от директора на дирекция „ИОТ”.
Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е от 1100.00 лева /хиляда и сто лева/ до 1500.00 лева /хиляда и петстотин лева/, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността старши експерт в дирекция „Информационно обслужване и технологии"