Върни се горе

Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-117/05.03.2019 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността

 

НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ

 

в отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри”, в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • образование – висше;
  • степен на образование – магистър;
  • професионален опит – 4 години;

      или минимален ранг за заемане на длъжността – ІІІ младши.

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
  • умение за работа в екип;
  • познаване на нормативната уредба;
  • умения да организира собствената си работа;
  • лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
  • компютърни умения – MS Word, MS Excel.

Предпочитана професионална област, в която е придобито образованието: право.

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  • заявление по образец – Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
  •  декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
  •  копие от диплома за висше образование;
  •  копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност в случай, че кандидатът е завършил специалност „Право“;
  •  копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  •  копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  • копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс, в десетдневен срок от публикуването на обявлението за конкурса или до 17.30 часа на 18.03.2019 г. вкл. в Агенция по вписванията: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.

Кратко описание на длъжността:

Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността началник на отдел „Анализ, методология и организация“, Главна дирекция „Регистри” в Агенция по вписванията – ръководи, координира и контролира дейността на отдела и работата на служителите в него; ръководи и участва в разработването на методики, правила, работни процедури и други вътрешни актове, свързани с функциите на регионалните дирекции в Главна дирекция „Регистри“ и дирекция „Длъжностни лица по регистрация“; ръководи, организира и координира процеса по набиране, обобщаване и предоставяне на управленска и статистическа информация, свързана с дейността на регионалните дирекции в Главна дирекция „Регистри“ и дирекция „Длъжностни лица по регистрация“; подпомага директора на дирекция „Длъжностни лица по регистрация“ в частта да събира и синтезира информация относно постановени откази по заявления за вписване и заличаване на обстоятелства и обявяване на актове в ТРРЮЛНЦ, както и информация за съдебни решения за отмяна и потвърждаване на постановени откази и др.

Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е от 700 лв. /седемстотин лева/ до 2800 лв. /две хиляди и осемстотин лева/, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.  

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20 и се публикуват на електронната страница на агенцията.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, както и на интернет страницата на Агенция по вписванията.

Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността началник на отдел "Анализ, методология и организация"