Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

            Агенция по вписванията е модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати от служителите си. Агенция по вписванията цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа си, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и професионално развитие. Агенцията представлява високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии се преплитат и са тясно свързани. Агенцията администрира и поддържа търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, Регистър Булстат, Специален регистър Булстат, Регистъра на имуществените отношения между съпрузите,  Имотния регистър и Централния регистър на особените залози.

Агенция по вписванията търси да присъедини към екипа си служител за длъжността „главен юрисконсулт“ /1 щатна бройка/ в отдел „Информационни системи на регистрите“ в дирекция „Информационно обслужване и технологии“, за което е  обявен конкурс. Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

При изпълнение на длъжността служителят изпълнява следните задачи:

Следи за измененията в европейското и националното законодателство и подзаконовата нормативна уредба, относно функционирането на регистрите.

Ежедневно следи и предприема действия за изпълнението на сключения рамков договор между Агенция по вписванията и системния администратор.

Отправя заявки към системния администратор във връзка с функционирането на информационните системи на регистрите.

Контролира изпълнението на договорите, сключвани с външни изпълнители във връзка с развитието и функционирането на информационните системи на регистрите.

Контролира изпълнението на договорите, сключвани с външни изпълнители във връзка с поддръжката на информационно-комуникационната инфраструктура на агенцията.

Разработва анализи за състоянието на информационните системи на търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, Централния регистър на особените залози, имотния регистър, регистър БУЛСТАТ и регистъра на имуществените отношения на съпрузите.

Проучва информационните потребности и изготвя предложения за изграждане на нови или за усъвършенстване на съществуващите информационни системи на регистрите.

Създава и актуализира технологични карти на основните административни услуги, предоставяни от агенцията.

 

 

 

Изисквания:

  • образование: висше – Право
  • степен на образование: ОКС – магистър;
  • професионален опит: не по – малко то 3 години;
  • или минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.
  • придобита юридическа правоспособност.
  • Работа с правно-информационните системи, работа с  MS Office, електронна поща, информационни и други системи, свързани с работата на отдела.

Специфични изисквания:

  • кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • аналитичност, инициативност, оперативност, комуникативност;
  • умение за работа в екип;
  • опит при работа с клиенти (директна и/или дистанционна);
  • своевременно и ефективно да изпълнение на поставените задачи;

способност да предлага иновативни решения, съобразно предоставените ресурси и динамиката във външната и вътрешната среда;

  • опит и познания в сферата на IT и аналитични дейности.
  • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

Ние предлагаме:

  • Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Атрактивно възнаграждение – Размерът на максималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е от 3200 лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица.

              Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „главен юрисконсулт“ в отдел „Информационни системи на регистрите“, дирекция „Информационно обслужване и технологии“:

              Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

              За длъжността „главен юрисконсулт“ наименованието на длъжностното ниво е 6, експертно ниво 2 и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

  • 1-ва степен до 2100 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;
  • 2-ра степен до 2800 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
  • 3-та степен до 3200 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.

Допълнителен  платен годишен отпуск;

  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей.

Ако позицията представлява интерес за Вас може да подадете следните документи за участие в конкурса:

  Необходими документи за кандидатстване:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • автобиография;
  • копие от диплома за висше юридическо образование;
  • копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност.
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  • копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит      или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) в случай, че кандидатът притежава такива;
  • копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за кандидатстване:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 13.06.2025 г.

  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, Център за административно обслужване /деловодство/.
  •  Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected], като прикачените файлове следва да бъдат в размер до 5 МВ.