О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция по вписванията е администрация към министъра на правосъдието, създадена на 31 юли 2004 год. с приемането на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър.
Мисията на Агенцията по вписвания е да удовлетворява високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.
Aгенция по вписванията, водена от желанието си да предоставя възможно най-доброто административно обслужване на гражданите, желае да приобщи към екипа на ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНОЛОГИИ” нов колега, който да заеме длъжността „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“.
При започване на работа в Агенция по вписванията, Вие ще имате възможността да получите сигурност, кариерно развитие и израстване и ще придобиете разнообразни нови знания и умения, полезни за Вашето кариерно израстване и повишаване на професионалната Ви квалификация в Агенцията.
С оглед гореизложеното, Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със заповед № РД-01-86/27.01.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността:
ГЛАВЕН Експерт
в отдел „Внедряване и поддръжка на информационните технологии“, дирекция „Информационно обслужване и технологии” в Агенция по вписванията, с месторабота: в град София.
Минималните изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, са:
или
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
Вие ще бъдете на крачка от другите кандидати ако:
Предпочитана професионална област, в която е придобито образованието – природни науки, математика и информатика, технически науки или администрация и управление.
При започване на работа в Агенция по вписванията, Вие ще имате възможността да получите още:
При започване на работа в Агенция по вписванията, Вие ще имате възможността да получите сигурност, възможност за кариерно развитие и израстване и ще придобиете разнообразни знания и умения.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Необходимите документи, които кандидатите за участие в конкурса следва да подадат, са какато следва:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 06.02.2025 г. вкл.:
Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика за обявената вакантна позиция:
Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“ В ДИРЕКЦИЯ „ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ И ТЕХНОЛОГИИ” в Агенция по вписванията, Вашите задължения ще включват:
Участие в поддръжката на компютърната и периферна техника, свързана с работата на електронните регистри на Агенцията; участие във внедряването и поддръжката на електронните регистри на Агенцията; участие в дейности по осигуряване интегрирането с информационните системи на другите звена от държавната администрация; осигуряване прилагането на политика на защита по отношение на приложния софтуер; провеждане на обучения на оторизирания персонал на АВ за работа със средствата на наличния софтуер и хардуер; познаване, в т.ч. и поддържане на актуални познания и спазване вътрешната нормативна уредба на АВ, а именно: Правилника за вътрешния трудов ред, инструкциите за безопасна работа, критериите за добро обслужване, процедурите за ефективно осъществяване на дейността и др.; желание за повишаване на професионалната Ви квалификация; спазване на изискванията на регламент GDPR (Регламент за защита на личните данни /EU 2016/679 – GDPR/ на Европейския парламент от 27 април 2016 г.) при изпълнение на преките Ви задължения; изпълнение на допълнително поставени задачи от директора на дирекция „ИОТ”.
Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е от 1950.00 лв. до 3000 лв. , като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса doc файл, 54,0 KB, качено на 13.02.2025