О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция по вписванията е администрация към министъра на правосъдието, създадена на 31 юли 2004 год. с приемането на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър.
Мисията на Агенцията по вписвания /наричана по – долу закраткост Агенцията/ е да удовлетвори високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.
При нас ще получите сигурност, възможност за кариерно развитие и ще придобиете разнообразни нови знания и умения.
С оглед гореизложеното, Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със заповед № ………………………. г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 2 (две) щатни бройки за длъжността:
ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ
в Служба по вписванията – София, Регионална дирекция – София, Главна дирекция „Регистри“, в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.
Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
или
минимален ранг за заемане на длъжността – IV-ти младши.
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
· Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения.
· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
· Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
· Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от службата по регистрация.
· Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
· Дигитална компетентност: работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 11.10.2024 г. вкл.:
Кратко описание на длъжността:
Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността „Главен експерт“ в Служба по вписванията – София, Регионална дирекция – София, Главна дирекция „Регистри“, в Агенция по вписванията: Осъществява дейности по изпълнение на целите и задачите в Регионална дирекция - София. Подпомага директора на съответната регионална дирекция при осъществяване дейността й, като участва в дейностите по извършване на вписвания, отбелязвания и заличавания по разпореждане на съдия по вписванията, подготовка и на информацията за партидите на недвижимите имоти и вписаните актове с приложената към тях документация за централния архив. Изпълнява дейности, свързани със създаването на Имотния регистър, определени с Наредбата по чл. 5, ал. 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР). Извършва дейности във връзка със Закона за кадастъра и имотния регистър Правилника за вписванията, Наредба № 2 от 21 април 2005г. за воденето и съхранението на имотния регистър и др.
Ние предлагаме:
Атрактивно възнаграждение - Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е 1800 лв. /хиляда и осемстотин/ лева до 2800 /две хиляди и осемстотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. „Гео Милев“, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.