Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

 

                        Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със Заповед РД-01-430/09.05.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността

 

ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ

 

в Служба по вписванията – Пловдив, Регионална дирекция – Пловдив, Главна дирекция „Регистри“, в Агенция по вписванията, с месторабота в град Пловдив.

 

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • образование: висше;
  • степен на образование: ОКС – бакалавър;
  • професонална област: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, педагогически науки, хуманитарни науки
  • професионален опит – не по – малко от 2 години, съгласно КДА

или

минимален ранг за заемане на длъжността – IV-ти младши.

              Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

· Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

              Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:        

· Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения.

· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.

· Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

· Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.

· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от службата по регистрация.

· Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

· Дигитална компетентност: работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи.

              Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

 

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  •  Заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  •  Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  •  Автобиография;
  •  Копие от диплома за висше образование;
  •  Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, в случай, че има такава;
  •  Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, в случай, че има такъв (професионалният опит, в случай, че кандидатът притежава такъв, се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  Копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 22.05.2025 г. вкл.:

  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство или в гр. Пловдив, бул."6-ти Септември" № 152 – Служба по вписванията – Пловдив.
  • Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].

 

             Кратко описание на длъжността:

            Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността Главен експерт Служба по вписвания – Пловдив, Регионална дирекция Пловдив, Главна дирекция „Регистри“, в Агенция по вписванията – Извършва вписвания, отбелязвания и заличавания по разпореждане на съдия по вписванията; Подготвя и предава на АВ информацията за партидите на недвижимите имоти и вписаните актове с приложената към тях документация за централния архив; Изпълнява дейности, свързани със създаването на Имотния регистър, определени с Наредбата по чл. 5, ал. 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); Извършва дейности във връзка със Закона за кадастъра и имотния регистър Правилника за вписванията, Наредба № 2 от 21 април 2005г. за воденето и съхранението на имотния регистър и др.

            Ние предлагаме:

  • Атрактивно възнаграждение - Размерът на максималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е 2800 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
  • Допълнителен  платен годишен отпуск;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

            Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „главен експерт“ в Служба по вписванията – Пловдив, Регионална дирекция – Пловдив, Главна дирекция „Регистри“ в Агенция по вписванията:

            Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

            За длъжността „главен експерт“ наименованието на длъжностното ниво е 9, експертно ниво 5 и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

1-ва степен до 1800 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;

2-ра степен до 2450 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;

3-та степен до 2800 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.

 

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20 и гр. Пловдив, бул."6-ти Септември" № 152 – Служба по вписванията – Пловдив в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.  

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.