Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА  ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“ /3 ЩАТНИ БРОЙКИ/ В ОТДЕЛ „ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И КАНЦЕЛАРИЯ“ В

ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ДЕЛОВОДСТВО“  В АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА, С МЕСТОРАБОТА В ГРАД СОФИЯ

 

Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

С оглед гореизложеното, Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със заповед № РД-01-966/15.10.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността:

ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ  в отдел „Човешки ресурси и канцелария“, Дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“ в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.

Минималните изискванията, на които трябва да отговарят кандидатите за заемане на длъжността са:

  • образование: висше – социални, стопански и правни науки, хуманитарни науки;
  • степен на образование: ОКС – бакалавър;
  • професионален опит: не по – малко то 3 години;
  • или минимален ранг за заемане на длъжността – IV-ти младши.

 

Специфични изисквания за заемане на длъжността:

  • кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

· Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения.

· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.

· Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

· Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.

· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от службата по регистрация.

· Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

· Дигитална компетентност: работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи.

  • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

 

          Кратко описание на длъжността:

Основни задължения за длъжността са следните:

  • Организира и участва в провеждането на конкурси по реда на Закона за държавния служител, Кодекса на труда и подзаконовите нормативни актове. 
  • Изготвя проектите на актовете за възникване, изменение и прекратяване на служебните правоотношения.
  • Изготвя трудовите договори, допълнителните споразумения към трудовите договори, заповедите за изменения на индивидуалните заплати и заповедите за прекратяване на трудовите правоотношения.
  • Подпомага директора на дирекция при разработването и актуализирането на длъжностните и поименните щатни разписания на Агенция по вписванията.
  • Участва в организацията на оценяването на служителите чрез въвеждането и прилагането на система за оценка на изпълнението на длъжността, заплащането и израстването в кариерата на държавната администрация.

 

Ние предлагаме:

  • Атрактивно възнаграждение - Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е 1950 лв. /хиляда деветстотин и петдесет/ лева, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Максималната индивидуална месечна заплата за длъжността е до 3000 лв. /три хиляди/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването.
  • Работно място в екип от юристи и експерти на Агенция по вписванията;
  • Високо технологична и бързо развиваща се работна среда;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Допълнителен  платен годишен отпуск;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по-горе, можете да станете ценна част от екипа на Агенция по вписванията.

 

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  •  Заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  •  Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  •  Автобиография;
  •  Копие от диплома за висше образование;
  •  Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, в случай, че има такава;
  •  Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, в случай, че има такъв (професионалният опит, в случай, че кандидатът притежава такъв, се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  Копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 25.10.2025 г. вкл.:

  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа, съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.
  • или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected], като прикачените файлове следва да бъдат в размер до 5 МВ.