Върни се горе

ОБЯВЛЕНИЕ

 

     Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-424/07.05.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността

 

ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ

 

в Регионална дирекция – Велико Търново, Главна дирекция „Регистри“, в Агенция по вписванията, с месторабота град Велико Търново.

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • образование: висше;
  • степен на образование: ОКС – Магистър;
  • професонална област: Право/икономика
  • професионален опит – не по – малко от 4 години, съгласно КДА

или

минимален ранг за заемане на длъжността – III-ти младши.

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

· Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:        

· Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на регионалната дирекция за осигуряване изпълнението на инвидуалните и организационните цели.

· Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

· Комуникативна компетентност – ефективен обем на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.

· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.

· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от регионалната дирекция.

· Професионална  компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

· Дигитална компетентност: работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи.

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  •  декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • Автобиография;
  • Копие от диплома за висше образование;
  • Копие на удостоверение на придобита юридическа правоспособност в случай, че има такава;
  • Копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  • Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 19.05.2025 г. вкл.:

  • Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София, кв. Гео Милев,                ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер или на адрес: гр. Велико Търново, ул."Цанко Церковски" № 40, Служба по вписванията-гр. Велико Търново).
  • или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния елекстронен адрес: [email protected].

Кратко описание на длъжността:

Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността директор на Регионална дирекция - Велико Търново, Главна дирекция „Регистри“, в Агенция по вписванията – Ръководи, координира и отчита дейността на всички служби по вписванията и служби по регистрацията в регионалната дирекция. Ръководи административно персонала и поставя задачи за изпълнение на службите по вписвания и службите по регистрация в рамките на териториалната си компетентност, с изключение на възникващите по разпореждане на съдиите по вписванията. Ръководи непосредствено работата на служителите в регионалната дирекция. Създава условия за нормална и ефективна работа на службите в регионалната дирекция. Контролира създаването, воденето и съхраняването на Имотния регистър в службите по вписванията и на Търговския регистър, регистър БУЛСТАТ и РИОС в службите по регистрация към регионалната дирекция. Провежда политиката на Агенция по вписванията в рамките на териториалната си компетентност относно дейностите по поддържането на Имотния регистър, Търговския регистър, регистър БУЛСТАТ и РИОС. Организира връзките между регистрите и контролира тяхното осъществяване в рамките на териториалната си компетентност. Извършва методическо и оперативно ръководство по създаването на Имотния регистър, Търговския регистър, регистър БУЛСТАТ и РИОС. Осъществява организационна връзка между службите по вписванията и службите по регистрацията в регионалната дирекция, между тях и общата администрация на Агенция по вписванията, както и взаимодействието с останалите регионални дирекции. Отговаря за дейността по съхраняване и отчитане на материалните активи в службите по регистрация и службите по вписвания към регионалната дирекция и др.

Размерът на максималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е до 3400 лв. /три хиляди и четиристотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

            Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „директор на дирекция“ в Регионална дирекция – Велико Търново, Главна дирекция „Регистри“  в Агенция по вписванията

     Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

     За длъжността „директор на дирекция“ наименованието на длъжностното ниво е 6, ръководно ниво 6А и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

  • 1-ва степен до 2300 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;
  • 2-ра степен до 3000 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
  • 3-та степен до 3400 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години.

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. Велико Търново, ул. „Цанко Церковски" № 40, и в гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20 и се публикуват на електронната страница на агенцията.

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.