ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със Заповед № РД-01-208/05.03.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността
ДИРЕКТОР
на дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“,
с месторабота в град София
Минималните изисквания, за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, са:
· образование: висше – юридическо, с придобита юридическа правоспособност;
· степен на образование: ОКС – магистър;
· професионален опит: не по – малко от 5 години;
или минимален ранг за заемане на длъжността – II- ри младши.
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
· кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Стратегическа компетентност – визия за бъдещо развитие на дирекция „ПОЧРД” при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори;
· Лидерска компетентност – мотивиране и развиване на служителите в дирекцията за постигане на значими индивидуални и организационни цели;
· Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на дирекцията за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
· Компетентност за преговори и убеждаване – убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни;
· Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите или дейностите, предоставяни и извършвани от дирекция „ПОЧРД”;
· Дигитална компетентност;
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
Начинът на провеждане на конкурса е защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Краткосрочни, дългосрочни и стратегически цели поставени пред Агенция по вписванията, през призмата на дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“ в Агенция по вписванията“ – формат А4 до 15 стандартни машинописни страници и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
· заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
· декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
· копие от диплома за висше юридическо образование;
· удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
· копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
· копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
· копия от други документи по преценка на кандидата.
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на 17.03.2025 г.
· Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, център за административно обслужване (деловодство).
· Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].
Съгласно утвърдената длъжностна характеристика за длъжността „директор“ на дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“ в Агенция по вписванията – директора на дирекцията осъществява ръководство и организация на дейностите във връзка с правното обслужване, документооборота, обществените поръчки, административнонаказателните производства, човешките ресурси и протокола в Агенция по вписванията.
Минималният размер на основната месечна заплата за конкурсната длъжност е 2500.00 лв. /две хиляди и петстотин лева/ като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, както и в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и в подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса doc файл, 55,5 KB, качено на 24.03.2025