О Б Я В Л Е Н И Е
Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със Заповед № РД-01-337/09.04.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността
ДИРЕКТОР на Дирекция
на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ в Агенция по вписванията,
с месторабота в град София
Минималните изисквания, за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, са:
· образование: висше;
· степен на образование: ОКС – магистър;
· Професионална област: информатика и компютърни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, социални, стопански и правни науки
· професионален опит: не по – малко от 5 години;
· или минимален ранг за заемане на длъжността – II младши.
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
· Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
Начинът на провеждане на конкурса е защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Краткосрочни, дългосрочни и стратегически цели за информационната, техническата и кадровата сигурност, през призмата на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ – формат А 4 до 15 стандартни машинописни страници и интервю.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
· Заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
· Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
· Автобиография;
· Копие от диплома за висше образование;
· Копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
· Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина и/или друг официален документ);
· Копия от други документи по преценка на кандидата.
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на дата 22.04.2025 г.
· Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, Център за административно обслужване.
· Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].
Съгласно утвърдената длъжностна характеристика за длъжността: „директор на дирекция“ на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ в Агенция по вписванията – Организира, координира и контролира дейността на служителите в дирекция „ИОТ”, разпределението на работата в нея, както и качественото и в срок изпълнение на поставените задачи; Отговаря за спазването на трудовата дисциплина и вътрешния ред, оценката на трудовото изпълнение и дисциплинарния контрол в дирекцията.; Разработва анализ на информационната и комуникационната инфраструктура, извършва оценка на риска и изготвя план за управление на риска; Организира и контролира внедряването и функционирането на всички информационни системи на агенцията; Осигурява защитата на информационните технологии на агенцията; Организира и контролира дейностите, свързани с въвеждането, поддръжката и извеждането от експлоатация на информационно-комуникационните ресурси в агенцията; Осигурява оказването на техническа помощ на служителите на агенцията и териториалните поделения при експлоатацията на системния и приложния софтуер; Изготвя план за необходимото обучение за потребителите на информационни технологии и оказва съдействие при организирането, провеждането и оценката на обучението; Контролира изпълнението на изискванията за мрежова и информационна сигурност и др.
Максимален размер на основната месечна заплата за конкурсната длъжност е 3850.00 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „директор“ на дирекция „Информационно обслужване и технологии“:
Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.
За длъжността „директор“ наименованието на длъжностното ниво е 5, Ръководно ниво 5А и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:
от
В допълнение, доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица, като служителите на Агенция по вписванията получават още:
Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса doc файл, 57,0 KB, качено на 29.04.2025