Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

 

   Агенция по вписванията, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, оповестява обявения със Заповед № РД-01-337/09.04.2025 г. на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността

 

ДИРЕКТОР на Дирекция

на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ в Агенция по вписванията,

с месторабота в град София

 

Минималните изисквания, за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, са:

· образование: висше;

· степен на образование: ОКС – магистър;

· Професионална област: информатика и компютърни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки, социални, стопански и правни науки

· професионален опит: не по – малко от 5 години;

· или минимален ранг за заемане на длъжността – II младши.

 

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

· Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

 

Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:

  • Стратегическа компетентност;
  • Лидерска компетентност;
  • Управленска компетентност;
  • Ориентация към резултати;
  • Компетентност за преговори и убеждаване;
  • Работа в екип;
  • Фокус към клиента (вътрешен/външен);
  • Дигитална компетентност;

 

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

     

Начинът на провеждане на конкурса е защита на концепция за стратегическо управление на тема:  „Краткосрочни, дългосрочни и стратегически цели за информационната, техническата и кадровата сигурност, през призмата на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ – формат А 4 до 15 стандартни машинописни страници и интервю.

 

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

· Заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);

· Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;

· Автобиография;

· Копие от диплома за висше образование;

· Копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;

· Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина и/или друг официален документ);

· Копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 17:30 часа на дата 22.04.2025 г.

· Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Документите се подават в сградата на Агенция по вписванията, находяща се на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, Център за административно обслужване.

· Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].

 

Съгласно утвърдената длъжностна характеристика за длъжността: „директор на дирекция“ на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ в Агенция по вписванията –  Организира, координира и контролира дейността на служителите в дирекция „ИОТ”, разпределението на работата в нея, както и качественото и в срок изпълнение на поставените задачи; Отговаря за спазването на трудовата дисциплина и вътрешния ред, оценката на трудовото изпълнение и дисциплинарния контрол в дирекцията.; Разработва анализ на информационната и комуникационната инфраструктура, извършва оценка на риска и изготвя план за управление на риска; Организира и контролира внедряването и функционирането на всички информационни системи на агенцията; Осигурява защитата на информационните технологии на агенцията; Организира и контролира дейностите, свързани с въвеждането, поддръжката и извеждането от експлоатация на информационно-комуникационните ресурси в агенцията; Осигурява оказването на техническа помощ на служителите на агенцията и териториалните поделения при експлоатацията на системния и приложния софтуер; Изготвя план за необходимото обучение за потребителите на информационни технологии и оказва съдействие при организирането, провеждането и оценката на обучението; Контролира изпълнението на изискванията за мрежова и информационна сигурност и др.

Максимален размер на основната месечна заплата за конкурсната длъжност е 3850.00 лв.,  като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

          Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „директор“ на дирекция „Информационно обслужване и технологии“:

              Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.

              За длъжността „директор“ наименованието на длъжностното ниво е 5, Ръководно ниво 5А и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:

  • 1-ва степен до 2700 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година;
  • 2-ра степен до 3500 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години;
  • 3-та степен до 3850 лв. – при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години;

 от

 

В допълнение, доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица, като служителите на Агенция по вписванията получават още:

  • Допълнителен  платен годишен отпуск;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

 

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.

 

Обявлението за конкурса е публикувано в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт Jobs.bg, на интернет страницата на Агенция по вписванията, в раздел „Кариери“, както и на подстраницата на Агенция по вписванията в единния портал на органите на изпълнителната власт от сектор „Правосъдие“.