Агенция по вписванията обявява подбор за заемане на длъжността "главен специалист" в отдел „Управление на собствеността“ в дирекция „Финансово – стопански дейности и управление на собствеността“.
Оказва техническа помощ при приемане, регистриране, насочване, оформяне, класиране и систематизиране на кореспонденцията в отдел „Управление на собствеността“.
Организира и обезпечава дейността с необходимите материали, при предстоящи официални срещи на агенцията.
Участва в комисии и работни групи по въпроси, свързани с управлението на собствеността на агенцията.
Участва в извършване на провежданите инвентаризации в Агенция по вписванията, съгласно Закона за счетоводството и др. нормативни актове, свързани с тях.
Участва в изготвянето на финансови предложения за придобиване на материални активи и извършване на услуги от бюджета на Агенцията по вписванията.
Осъществява текущ контрол, води на отчет постъпилата документация.
Самостоятелно или в екип изпълнява и други допълнителни задачи възложени от ръководството на Агенцията по вписвания.
Следи за изпълнението на сключените договорите, касаещи дейността на дирекцията.
Води, окомплектова и допълва досиетата на водени от отдел „Управление на собствеността“
Изисквания за заемане на длъжността:
средно образование;
професионален опит – не по – малко от 2 години.
Необходими документи за кандидатстване:
заявление (свободен текст) за участие в подбор за заемане на длъжността
автобиография;
копие от диплома за завършено образование;
копия от документи за стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка).
Максимално брутно трудово възнаграждение в размер на: 1800 лв.
Документите се подават на адрес: гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, в срок до 30.03.2022 г. Телефон за контакт 02 9486 100