Агенция по вписванията обявява подбор за заемане на длъжността „главен специалист“ /деловодство/ в отдел „Човешки ресурси и канцелария“ в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“.
Агенция по вписванията обявява подбор за заемане на длъжността „главен специалист“ /деловодство/ в отдел „Човешки ресурси и канцелария“ в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“.
Основни функции и отговорности:
Води входящ/изходящ регистър, в който регистрира документи по реда на постъпването/извеждането им в/от Агенцията.
Регистрира постъпилите предложения, сигнали, жалби и молби в Агенцията.
Образува преписки по постъпилите в деловодството документи.
Систематизира и съхранява преписките до предаването им в архива.
Комплектова, съхранява, обработва и организира използването на текущия и архивния документационен фонд на Агенцията.
Следи движението на документите и при поискване от упълномощените лица дава информация за тяхното местонахождение.
Експедира входящата и изходящата кореспонденция.
Пази в тайна сведенията, които са му станали известни при изпълнение на възложената му работа.
Изпълнява допълнително възложените от директора на дирекция „ПОЧРД” задачи в рамките на дейността и целите на длъжността.
Изисквания за заемане на длъжността:
средно образование;
професионален опит – не по – малко от 2 години.
Необходими документи за кандидатстване:
заявление (свободен текст) за участие в подбор за заемане на длъжността
автобиография;
копие от диплома за завършено образование;
копия от документи за стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка).