Агенция по вписванията обявява конкурс за длъжността "старши експерт" (2 щатни бройки) в отдел "Управление на собствеността", дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността"
Подпомага началника на отдел „Управление на собствеността” във връзка с управлението и стопанисването на недвижимите имоти, върху които са предоставени права на агенцията, както и правилното съхранение и експлоатация на автомобилния парк.
Преки задължения:
Организира приемането, съхраняването и предаването на стоки и материали срещу съответните документи – складови разписки, приемателно-предавателни протоколи и др.
Участва в организирането на ремонта и поддръжката на автомобилния парк па Агенция по вписванията. Следи за изправността, вида и състоянието на моторните превозни средства, ползвани от служителите на агенцията, изготвя графици за сервизното и техническото им обслужване.
Осъществява текущ контрол при експлоатиране на автомобилния парк, организира текущи ремонти.
Води на отчет постъпилата документация за техническото обслужване на автомобилите.
Следи и изучава нормативните документи, разпоредбите, наредбите и изискванията, касаещи собствеността и предоставените недвижими имоти.
Осъществява превоз на служители на Агенция по вписванията, със служебни МПС.
Отговаря за цялостната отчетност по приемане, съхраняване и разходване на материалните ценности.
Изисквания:
образование – висше;
степен на образование – ОКС – Бакалавър;
професионална област: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки или хуманитарни науки;
професионален опит – не по – малко от 2 години, съгласно КДА
или
минимален ранг за заемане на длъжността – IV-ти младши.
Свидетелство за управление на МПС - категория В
Специфични изисквания:
Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Аналитична компетентност:
- Да събира, обработва и анализира информацията и да предлага ефективни решения.
2. Ориентация към резултати:
- Да постига високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
3. Работа в екип:
- Да участва в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
4. Комуникативна компетентност:
- Да осъществява ефективен обмен на информация и да се изразява ясно в устна и писмена форма.
5. Фокус към клиента (вътрешен/външен):
- Да удовлетворява ефективно потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от отдела.
6. Професионална компетентност:
Да познава законодателството, свързано с областта в която работи и да прилага правилно разпоредбите му.
Да познава вътрешните актове, отнасящи се до успешното изпълнение на дейността;
Опазване на информация, станала му достояние по служба;
Способност да планира и организира работата си;
Обективност на преценката;
Убедителност при водене на дискусии;
Умения за точно формулиране на поставените въпроси;
Стремеж към развиване на собствен потенциал;
Способност за работа в екип за постигане на общите цели на отдела;
Лоялност и опазване на доброто име на администрацията.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
Ние предлагаме:
Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
Атрактивно възнаграждение – Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е от 1800 /хиляда и осемстотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
Допълнителен платен годишен отпуск за работа, при ненормиран работен ден;
Средства за представително облекло;
Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
Средства за корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.
Защо да изберете Агенция по вписванията?
Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършестване, растеж и постигане на високи екипни резултати;
Социално отговорна администрация;
Администрация, която цени квалифицираните, амбициозените и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда.
Високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани.
Необходими документи за кандидатстване:
заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
Автобиография;
копие от диплома за висше образование;
Копие на удостоверение за достъп до класифицирана информация с ниво на класификация „Секретно”, в случай, че притежава такова.
Удостоверение на придобита юридическа правоспособност в случай, че има такова;
копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
копия от други документи по преценка на кандидата.
Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.
Място и срок за кандидатстване:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 17:30 часа на 03.02.2025 г. вкл.:
Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство, партер.
Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].