Върни се горе

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА

ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“ /2 ЩАТНИ БРОЙКИ/

В ОТДЕЛ „УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА“

В ДИРЕКЦИЯ „ФИНАНСОВО-СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ И

УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА“

 

Основна цел на длъжността:

Подпомага началника на отдел „Управление на собствеността” във връзка с управлението и стопанисването на недвижимите имоти, върху които са предоставени права на агенцията, както и правилното съхранение и експлоатация на автомобилния парк.

Преки задължения:

  1. Организира приемането, съхраняването и предаването на стоки и материали срещу съответните документи – складови разписки, приемателно-предавателни протоколи  и др.
  2. Участва в организирането на ремонта и поддръжката на автомобилния парк па Агенция по вписванията. Следи за изправността, вида и състоянието на моторните превозни средства, ползвани от служителите на агенцията, изготвя графици за сервизното и техническото им обслужване.
  3. Осъществява текущ контрол при експлоатиране на автомобилния парк, организира текущи ремонти.
  4. Води на отчет постъпилата документация за техническото обслужване на автомобилите.
  5. Следи и изучава нормативните документи, разпоредбите, наредбите и изискванията, касаещи собствеността и предоставените недвижими имоти.
  6. Осъществява превоз на служители на Агенция по вписванията, със служебни МПС.
  7. Отговаря за цялостната отчетност по приемане, съхраняване и разходване на материалните ценности.

 

Изисквания:

  • образование – висше;
  •  степен на образование – ОКС – Бакалавър;
  • професионална област: социални, стопански и правни науки, природни науки, математика и информатика, технически науки или хуманитарни науки;
  •  професионален опит – не по – малко от 2 години, съгласно КДА

или

  • минимален ранг за заемане на длъжността – IV-ти младши.

Свидетелство за управление на МПС -  категория В

Специфични изисквания:

  • Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • 1. Аналитична компетентност:
  • - Да събира, обработва и анализира информацията и да предлага ефективни решения.
  • 2. Ориентация към резултати:
  • - Да постига високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
  • 3. Работа в екип:
  • - Да участва в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
  • 4. Комуникативна компетентност:
  • - Да осъществява ефективен обмен на информация и да се изразява ясно в устна и писмена форма.
  • 5. Фокус към клиента (вътрешен/външен):
  • - Да удовлетворява ефективно потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от отдела.
  • 6. Професионална компетентност:
  • Да познава законодателството, свързано с областта в която работи и да прилага правилно разпоредбите му.
  • Да познава вътрешните актове, отнасящи се до успешното изпълнение на дейността;
  • Опазване на информация, станала му достояние по служба;
  • Способност да планира и организира работата си;
  • Обективност на преценката;
  • Убедителност при водене на дискусии;
  • Умения за точно формулиране на поставените въпроси;
  • Стремеж към развиване на собствен потенциал;
  • Способност за работа в екип за постигане на общите цели на отдела;
  • Лоялност и опазване на доброто име на администрацията.
  • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

 

Ние предлагаме:

  • Работно място в сплотен екип от експерти на Агенция по вписванията;
  • Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;
  • Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;
  • Атрактивно възнаграждение – Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е от 1800 /хиляда и осемстотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Доходът на държавните служители се облага единствено с 10 % данък върху доходите на физическите лица;
  • Допълнителен  платен годишен отпуск за работа, при ненормиран работен ден;
  • Средства за представително облекло;
  • Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
  • Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

 

Защо да изберете Агенция по вписванията?

  • Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършестване, растеж и постигане на високи екипни резултати;
  • Социално отговорна администрация;
  • Администрация, която цени квалифицираните, амбициозените и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда.
  • Високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани.

 

  Необходими документи за кандидатстване:

  • заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
  •  декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • Автобиография;
  •  копие от диплома за висше образование;
  • Копие на удостоверение за достъп до класифицирана информация с ниво на класификация „Секретно”, в случай, че притежава такова.
  • Удостоверение на придобита юридическа правоспособност в случай, че има такова;
  • копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
  •  копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  •  копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Начинът на провеждане на конкурса е решаване на тест и интервю.

Място и срок за кандидатстване:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в срок до 17:30 часа на 03.02.2025 г. вкл.:

  •  Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно. Документите се подават в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, деловодство, партер.
  • Или по електронен път, като в този случай, Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: [email protected].

 

Окончателни резултати
doc файл, 51,5 KB, качено на 04.03.2025

doc document