Върни се горе

Агенция по вписванията обявява подбор за заемане на длъжността „Главен специалист“ /2 щатни бройки/ в Служба по вписванията – София, Регионална дирекция – София, Главна дирекция „Регистри“.

 

Основни функции и отговорности:

Извършва вписвания, отбелязвания и заличавания на факти и обстоятелства по разпореждане на съдия по вписванията, предвидени изрично в законите и Правилника за вписванията и подреждане на подлежащи за вписване актове в достъпна за гражданите книга.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

- средно образование;

- професионален опит – не по малко от 2 години.

 

Необходими документи за кандидатстване:

  • заявление (свободен текст) за участие в подбор за заемане на длъжността
  • автобиография;
  • копие от диплома за завършено образование;
  • копия от документи за стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка).

 

Трудово възнаграждение: до 2 200 лв.

 

Документите се подават на адрес: Гр. София, ж.к. „Гео Милев“, ул. „Елисавета Багряна“ № 20, в срок до 11.11.2024 г. Телефон за контакт 02/ 9486 230