О Б Я В Л Е Н И Е
ЗА
ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЕКСПЕРТ“ /1 ЩАТНА БРОЙКА/ В ОТДЕЛ „ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И КАНЦЕЛАРИЯ“ В ДИРЕКЦИЯ „ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ И ДЕЛОВОДСТВО“ В АГЕНЦИЯ ПО ВПИСВАНИЯТА, С МЕСТОРАБОТА В
ГРАД СОФИЯ
Агенция по вписванията е модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати от служителите си. Агенция по вписванията цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа си, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и професионално развитие. Агенцията представлява високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии се преплитат и са тясно свързани.
Агенция по вписванията търси да присъедини към екипа си служител за длъжността „Старши експерт“ в отдел „Човешки ресурси и канцелария“ в дирекция „Правно обслужване, човешки ресурси и деловодство“, с месторабота в град София
Основни задължения за длъжността са следните:
Минималните изискванията, на които трябва да отговарят кандидатите за заемане на длъжността са:
Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
· Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения.
· Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
· Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
· Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
· Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от службата по регистрация.
· Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
· Дигитална компетентност: работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи.
Ние предлагаме:
Атрактивно възнаграждение - Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е 1800 лв. /хиляда и осемстотин/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Информация за начина на определяне на размера на основната заплата за длъжността „старши експерт“ в Служба по регистрация – Хасково, Регионална дирекция – Пловдив, Главна дирекция „Регистри“:
Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя при спазване на чл. 7, ал. 1, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Единните вътрешни правила за работните заплати в Агенция по вписванията. Основните месечни заплати се определят по нива и степени, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата, като се отчита квалификацията и професионалния им опит.
За длъжността „старши експерт“ наименованието на длъжностното ниво е 9, експертно ниво 5 и размерът на основната заплата за длъжността се определя, както следва:
Ако проявявате интерес към позицията подайте следните документи за кандидатстване:
Начинът на провеждане на подбора е чрез решаване на тест и интервю.
Място и срок за кандидатстване:
Заявлението и приложените към него документи се приемат до 17:30 часа на 05.05.2025 г. вкл., като могат да се подадат по следните два начина:
Списък на допуснатите и недопуснати кандидати до конкурса doc файл, 40,5 KB, качено на 12.05.2025