Конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността директор на дирекция „Информационно обслужване и технологии“

Агенция по вписванията на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители оповестява обявения със заповед № РД-01-252/10.07.2015 г.на изпълнителния директор на Агенция по вписванията конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността 

ДИРЕКТОР

 на дирекция Информационно обслужване и технологии“ в Агенция по вписванията, с месторабота в град София.

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • образование – висше;
  • степен на образование – магистър;
  • професионален опит – 5 години;

      или минимален ранг за заемане на длъжността – ІІ младши.

Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  • висше образование с професионално направление „Информатика и компютърни науки“;
  • стаж по специалността – не по-малко от 5 години;
  • кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
  • разрешение за достъп до класифицирана информация; същото се  издава след извършване на проучване за надеждност съгласно чл. 45 от Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ); такова проучване се извършва само на класираните кандидати след приключване на конкурса в съответствие с чл. 150, ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Инициативност, оперативност, комуникативност, способност за управление на промените в администрацията;
  • Умение за работа в екип;
  • Познаване на нормативната уредба;
  • Умения да организира собствената си работа и тази на подчинените си;
  • Лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи.

Начинът на провеждане на конкурса е защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Ръководство, координация и контрол по отношение дейността и функциите на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ в Агенция по вписванията” – формат А4 до 15 стандартни машинописни страници  и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

  • Заявление по образец – Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
  •  Декларация по чл. 17, ал. 2 ,т. 1 от НПКДС;
  •  Копие от диплома за придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност от професионално направление „Информатика и компютърни науки“;
  •  Копия от документи за придобита допълнителна квалификация;
  • Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка, и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина; копията от документите се представят в цялост);
  • Съгласие на основание чл. 43, ал. 2 от ЗЗКИ за започване на проучване за надеждност на кандидата;
  • Копия от други документи по преценка на кандидата.

Място и срок за подаване на документите за участие:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс, в десетдневен срок от публикуването на обявлението за конкурса или до 17.00 часа на 24.07.2015 г. вкл. в Агенция по вписванията: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна № 20, деловодство, партер.

Кратко описание на длъжността:

Съгласно утвърдена длъжностна характеристика за длъжността Директор на дирекция „Информационно обслужване и технологии“ в Агенция по вписванията – организира, координира и контролира дейността на служителите в дирекция „ИОТ”, разпределението на работата в нея, както и качественото и в срок изпълнение на поставените задачи; разработва анализ на информационната и комуникационната инфраструктура, извършва оценка на риска и изготвя план за управление на риска; организира внедряването и функционирането на всички информационни системи на агенцията; осигурява защитата на информационните технологии на агенцията и др.

Размерът на индивидуалната основна месечна заплата за длъжността е до 2300 лв. /две хиляди и триста лева/, съобразно квалификацията и придобития професионален опит.

Копие от обявлението, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса, се поставят на таблото за обяви в Агенция по вписванията на адрес: гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. „Елисавета Багряна” № 20 и се публикуват на електронната страница на Агенцията.

Разпечатайте страницата
Страницата е последно обновена на 20 Август 2015